سرزمین مربی ها 2016

معرفی، نقد و بررسی بازی سرزمین مربی ها 2016نسخه 1.6

امتیاز کاربران
3 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ورزشی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 28.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی سرزمین مربی ها 2016 از بازار سازنده : shunico

با توجه به استقبال خوب دوستداران بازی های رایانه ای از عناوین آنلاین و مالتی پلیر، تعداد بازی هایی که در این سبک تولید میشوند به خصوص برای دستگاه تلفن همراه رو به افزایش میباشد و تفاوت آنها تنها در موضوع بازی است. این امر سبب میشود که سلیقه های مختلف تامین گردند و هر کس بتواند سرگرمی مناسب و مورد علاقه خود را انجام دهد.

بازی "سرزمین مربی ها 2016" که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، در رابطه با موضوع مورد بحث میباشد. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

سرزمین مربی ها 2016

گرافیک و رابط کاربری :

در صورتی که منوهای یک بازی دارای طراحی خلاقانه باشند، کاربر تا حد زیادی جذب آن میگردد. بازی فوق از این لحاظ چندان خوب عمل نکرده و تقریبا هیچگونه جذابیتی در منوهای آن به چشم نمیخورد. تنها نقاط قوتی که میتوانیم برای "سرزمین مربی ها 2016" نام ببریم، رنگبندی زنده و چیدمان مرتب اجزای صفحه هستند که در آنها نیز نواقصی مشاهده میشود.

محیط اصلی این بازی اندرویدی بسیار ساده و ابتدایی بوده و گویا از نمونه های آماده برای عناصر گرافیکی مختلف استفاده شده است. حتی انیمیشن ها، جلوه های بصری و موزیک نیز نمیتوانند نظر کاربران را به بازی جلب کنند و باید گفت که "سرزمین مربی ها 2016" نیاز به یک طراحی مجدد از پایه و اسا دارد!

سرزمین مربی ها 2016

رابط کاربری بازی فوق در بخش منوها، دارای صفحات تو در تو و متعدد میباشد که جابجایی بین آنها کمی دشوار بوده و کاربر را دچار سردرگمی میکند. برای استفاده از بسیاری امکانات نیز باید حتما از راهنما کمک بگیرید در غیر اینصورت ممکن است به دردسر افتاده و نتوانید بهره لازم را ببرید. در کل رابط کاربری "سرزمین مربی ها 2016" بطور استاندارد پیاده سازی نشده و با نمونه های حرفه ای فاصله بسیار زیادی دارد و شاید این موضوع به دلیل طراحی کم دقت قالب گرافیکی و به کارگیری زبان انگلیسی در منوها نیز باشد.

از نظر AppReview، امتیاز 2 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

سرزمین مربی ها 2016

گیم پلی :

داستان این بازی اندرویدی از جایی شروع میشود که پسرکی علاقه مند به فوتبال پس از اینکه به دلایلی نتوانست این ورزش را ادامه دهد به مربی گری روی آورد و تصمیم گرفت که یک تیم قوی از بازیکنان حرفه ای را تشکیل دهد! کار شما نیز در "سرزمین مربی ها 2016" دقیقا همین است و باید در نقش یک مربی ظاهر شده و با تشکیل یک تیم فوتبال، به مسابقه با دیگران بپردازید.

هنگامی که بازی فوق را برای اولین بار اجرا میکنید، راهنمای صوتی نحوه کار را به شما می آموزد که اولین قدم ایجاد ساختمان ها و بناهای مختلف از جمله ورزشگاه، آزمایشگاه بازیکن سازی و غیره در زمین پیش رو میباشد. البته قبل از آن باید یک نام برای خود و سرزمینی که میخواهید در آن مربی گری انجام دهید، انتخاب کنید. در "سرزمین مربی ها 2016" هر ساختمان و بنا قابل ارتقا بوده که با توجه به پیشرفت سطح کاربر در بازی انجام میپذیرد.

قدم بعدی برای نزدیک شدن به مسابقات، خرید بازیکنان میباشد که در آزمایشگاه بازیکن سازی انجام میگیرد. بد نیست بدانید که در "سرزمین مربی ها 2016" از نام و چهره واقعی فوتبالیست های سرشناس ایران و دنیا استفاده شده که میتواند جذاب باشد. پس از انتخاب بازیکنان از دروازه بان گرفته تا خط حمله، نوبت به چینش آنها در پست های مخصوص و برنامه ریزی برای تاکتیک تیم میرسد. بدین منظور باید ساختمان تاکتیک را بنا کرده باشید که از سه بخش مختلف تشکیل شده است.

در "سرزمین مربی ها 2016" نیز همانند واقعیت، محل تمرین تیم فوتبال شما در استادیوم میباشد با این تفاوت که در اینجا میتوانید عملیاتی همچون افزایش سطح بازیکنان، ساخت بازیکن قهرمان و ادغام قابلیت های فوتبالیست ها با یکدیگر را انجام دهید. برای هر کدام از کارهایی که تا اینجا ذکر شد، باید پول بپردازید و از این رو نیاز به یک بانک در سرزمین خود دارید که موجودی اولیه آن نیز قابل توجه است. پس از آن با هر برد در مسابقه میتوانید پول و الماس بدست آورده و از آنها برای ارتقای تیم فوتبال استفاده کنید.

سرزمین مربی ها 2016

حال موقع قسمت هیجان انگیز بازی یا همان مسابقه فوتبال بین تیم هایی که توسط کاربران مختلف ایجاد شده میرسد. با لمس دکمه Match در بالای صفحه میتوانید یکی از 4 لیگ موجود و سپس رقیب خود را انتخاب نموده و به مسابقه بپردازید که در "سرزمین مربی ها 2016" به دو صورت مشاهده زنده و نمایش نتیجه نهایی امکان پذیر میباشد. در حالت اول دو نمای کناری و بالایی در دسترس قرار میگیرد که برای مدیریت بهتر در حین بازی مفید خواهد بود. قابلیت تغییر تاکتیک اصلی (حمله به دفاع) و فردی، به کارگیری نوشابه های انرژی زا، فریاد مربی و دیگر تجهیزات کمکی نیز در این حالت وجود دارد که البته باید به سطح لازم رسیده باشید. لازم به ذکر است که امکان انجام مسابقه به صورت پی در پی میسر نیست و باید زمان لازم برای استراحت تیم بگذرد مگر اینکه تعداد مشخص الماس خرج کنید.

در پایان باید گفت که هرچند "سرزمین های مربی ها 2016" از ایده جالبی بهره میبرد و ترفندهای بسیاری برای جذابیت هر چه بیشتر گیم پلی به کار گرفته شده اما باید به کارایی و اثربخشی امکانات موجود نیز توجه کرد. در واقع انتظار میرفت که سازماندهی این قابلیت ها بطور هوشمندانه تری انجام پذیرد تا باعث افزایش هیجان ناشی از رقابت در بازی فوق شود. علاوه بر این بهتر بود که کاربر نیاز به طی روند طولانی و خسته کننده برای انجام اولین مسابقه خود را نداشته باشد! امیدواریم که در نسخه های بعدی این بازی شاهد ایده پردازی بیشتر، رفع کمبودهای مذکور و برطرف نمودن نواقصی همچون خطای توقف مکرر باشیم.

در نهایت AppReview امتیاز 3 از 5 رابه این بخش اختصاص میدهد.

سرزمین مربی ها 2016

قیمت :

هرچند این بازی اندرویدی بطور رایگان قابل دریافت میباشد و قیمت بسته های الماس نیز در "سرزمین مربی ها 2016" چندان زیاد نیست اما با توجه به توضیحات دو بخش قبل، انتظار میرفت که کمتر از این مقدار باشد. امتیاز AppReview به این بخش، 4 از 5 است.

 

سرزمین مربی ها 2016

معرفی، نقد و بررسی بازی سرزمین مربی ها 2016

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    iroon 5
    نایس

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    مهدی 5
    خوب بود و جدید در سبک و سیاق.موفق و سربلند بازی ایرانی

    به این نظر پاسخ دهید
سرزمین مربی ها 2016