سوپرسل آخرین نسخه کلش رویال را روانه گوگل پلی کرد

سوپرسل آخرین نسخه کلش رویال را روانه گوگل پلی کرد

همگی ما با کمپانی فنلاندی سوپرسل، سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز آشنایی داریم، این کمپانی به پیروی از بازی کلش اف کلنز خود بازی جدیدی را روانه گوگل پلی استور کرده که کلش رویال نام دارد، این بازی ریل تایم از نوع مولتی پلیر بوده و میزبان برخی از کاراکترهای محبوب بازی کلش اف کلنز نیز می باشد.

blog_17136_1هدف بازی سرنگون کردن پادشاه و مکله سپاه دشمن و  بیرون راندن آنها از قلعه می باشد، با انجام این کار غنائم و تاج هایی نسیب شما می گردد که جوایز، کارت های جدید و آپگریدهایی را برای کارت های کنونی به ثمر می آورد. بازی در ریل تایم انجام می شود و از این رو به یک ارتباط اینترنتی پایدار برای بازی نیازمندید. جذابیت این بازی در قابلیت رقابت با سایر بازیکنان در سرتاسر دنیا نفهته است، بازیکنانی با استراتژی ها و کارت های مختلف که هر کدام دارای توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد خود می باشند. امکان به چالش کشیدن دوستان و هم بازی ها برای پیکارهای دونفره نیز برای شما فراهم است، البته در صورتی که به مبارزات تصادفی اشتیاقی نداشته باشد.blog_17136_2با پیشروی در بازی قادر به آپگرید و برنده شدن کارت های جدید و افزودن آنها به کلکسیون خود می باشید. علاوه بر این می توانید قبیله خود را ساخته و کارت ها را با سایر اعضا به اشتراک بگذارید.

بازی کلش رویال نیز پرداخت های درون برنامه ای بیشماری را در خود جای داده و مشابه بازی کلش اف کلنز قادر به کسب آپگریدها و کارت های جدید می باشید، اما امکان خریداری این موارد به صورت پولی نیز در اختیار شما قرار دارد، اما برنده شدن بدون صرف هزینه نیز به راحتی صورت می پذیرد. بازی کلش رویال به طور رایگان در گوگل پلی استور قرار گرفته و چنانچه به آن علاقه مند شده اید می توانید این بازی جذاب را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید