سامانه سین اسکیل

سین اسکیل؛ بستری برای اشتراک گذاری مهارت های فردی و تشکیل تیم های کاری قدرتمند

رفاه شغلی، شغل متناسب با مهارت، تأمین منابع انسانی مطلوب، استخدام،مصاحبه، کار وهمه این عبارت ها کلید واژه های شروع یا حتی تمام زندگی کاری ما را تشکیل میدهند .

مطالعات نشان داده که بیشترین سهم فعالیت های هر انسان در تمام طول زندگی مربوط به فعالیتهای شغلی و کسب درآمد میباشد پس میتوان نتیجه گیری کرد که میزان رضایت شغلی هر فرد میتواند در تمام ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی او تاثیر گذار باشد.

سامانه سین اسکیل

یکی از سرمایه گذاری های این روزهای آواتک  )اولین و معتبرترین شتاب دهنده استارتاپ های ایرانی(  روی استارتاپی است که در این حوزه و تحت عنوان "سین اسکیل" فعالیت میکند .

"سین اسکیل" بستری است باز، برای به اشتراک گذاشتن مهارت های فردی و ارائه سرویس های کاربردی با هدف قدرتمند کردن مهارت های تیمی.

"سین اسکیل" از چرخه دوم آواکمپ تلاش میکند تا صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ به ساده ترین شکل، با مطلوب ترین نیروی انسانی مورد نظرشان ارتباط برقرار کنند و همینطور متخصصین، مهارت هایشان را در فضایی متناسب با شرایط  خود ارائه دهند.

سامانه سین اسکیل

سرویسهای آنلاین متعددی با ویژگی های متفاوت در حال فعالیت در این حوزه هستند ولی همچنان جای خالی یک سرویس آنلاین ایرانی برای پوشش مناسب این فاصله حس میشود .

"سین اسکیل" طی روزهای آینده اولین نسخه از محصولش رو منتشر خواهد کرد و در آن، سرویس های منحصر به فردی را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد .

این سرویس که ابتدا در قالب پلتفرم اندروید ارائه میگردد، بلافاصله با توجه به بازخورد کاربرانش، فعالیت خود را در پلتفرم های دیگر نیز گسترش خواهد داد .

"سین اسکیل" با توجه به نظرات کاربرانش بطور پیوسته تغییر خواهد کرد تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد .

 

/پایان آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید