شایعه یا حقیقت: تقلید Galaxy S7 سامسونگ از صفحه نمایش حساس به فشار آیفون

شایعه یا حقیقت: تقلید Galaxy S7 سامسونگ از صفحه نمایش حساس به فشار آیفون

به نظر می رسد که سامسونگ تحت تاثیر قابلیت تاچ سه بعدی در مدل 6S آیفون قرار گرفته است، چرا که شایعات حاکی از آنند که کمپانی سامسونگ در حال برنامه ریزی برای جایگذاری قابلیتی مشابه در گوشی های Galaxy S7 خود می باشد.

مبنی بر گزارشات دریافتی از The Wall Street Journal ، آخرین نسخه از گوشی های پرچمدار سری گلکسی سامسونگ دارای طراحی مشابه Galaxy S6 خواهد بود و از صفحه نمایش استاندارد و منحنی از نوع AMOLED استفاده خواهد کرد. برخی شایعات نیز حاکی از آنند که نوع استاندارد این گوشی مجهز به کارت حافظه باشد، چیزی که در آخرین نسخه وجود نداشت و نارضایتی برخی از مشتریان را نیز سبب شد.

blog_15466_1

برای رونمایی از این گوشی پرچمدار لازم نیست مدت زمان طولانی منتظر باشید، چرا که سامسونگ قصد دارد در همایش جهانی موبایل در بارسلونا که از 22 تا 25 ماه فوریه به وقوع خواهد پیوست، از آخرین و جدیدترین مدل های گوشی محبوب گلکسی خود رونمایی کند، برخی منابع نیز بیان داشته اند که این رونمایی در ماه ژانویه انجام خواهد شد.

با استناد به بعضی از شایعات، دوربین جلویی گوشی Galaxy S7 می تواند از اسکنر شبکیه پشتیبانی کند، گامی فراتر از اسکنرهای اثر انگشت بر روی شماری از گوشی های کنونی.

blog_15466_2

در حقیقت به محض روشن صفحه نمایش، سیستم گوشی قادر به تشخیص کاربر خواهد شد و قفل گوشی باز می شود. به نظر می رسد که اسکنر شبکیه برای گوشی S7 امکانی برای آینده باشد، اما احتمال می رود که این تکنولوژی زودتر از موعد به ثبت برسد.

 

http://android.wonderhowto.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید