شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک

پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک، اشتراک گذاری تجربه های مادرانهنسخه 1.0.2

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : دارو و درمان
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 6.1 مگابایت
دریافت برنامه/بازی پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک از بازار سازنده : لک لک تیم

هیچ حسی در دنیا به زیبایی حس مادر نسبت به فرزند نیست. عشقی که از همان روزهای اول بارداری شروع میشود و سال ها بعد تا آخرین نفس های مادر ادامه دارد. اگر میخواهید در تجربه دوران بارداری و نگهداری از نوزاد با دیگر مادران شریک شوید، به شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک بپیوندید. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید.   نکته : نام برنامه به پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک تغییر پیدا کرده است. شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لکهمانطور که از نام برنامه فوق مشخص است، با یک شبکه اجتماعی مخصوص بانوان مواجه هستید و ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. این کار با شماره تلفن همراه انجام میشود و شماره شما محرمانه باقی خواهند ماند. در مرحله بعد هم باید اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی و همچنین وضعیت بارداری خود را وارد کنید. در شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک، سه وضعیت زیر برای بارداری درنظر گرفته شده است:

  • باردار نیستم
  • تصمیم به بارداری دارم
  • هم اکنون باردار هستم
  نکته : با انتخاب آخرین گزینه، باید مدت زمان بارداری را با یکی از دو روش تاریخ دقیق یا تعداد هفته ها و روزهای سپری شده، مشخص نمایید.
در شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک، تجربه های مفیدی به دست می آورید.
  تجربه هایی که برایتان مفید خواهد بود وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی ایجاد محیطی برای اشتراک گذاری تجربه های دوران بارداری و نگهداری از نوزاد، بین بانوان است. با وارد شدن به صفحه اصلی شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک میتوانید پست های کاربران را ببینید. این پست ها به 3 دسته کلی تقسیم میشوند: سوال از مادران : این نوع پست، درواقع سوالاتی است که شما و دیگران از بقیه کاربران میپرسید. پرسش ها میتواند درباره هر مشکلی در زمینه بارداری یا نگهداری از نوزاد باشد. حتی امکان نظرسنجی در مورد خرید سیسمونی، انجام عمل جراحی، انتخاب اسم و غیره نیز وجود دارد. در اپلیکیشن فوق هیچ محدودیتی برای سوال کردن نیست. سوال از کارشناس : پست هایی که در زیر آنها این عبارت درج شده، سوالاتی هستند که کاربران از کارشناسان برنامه پرسیده اند. شما میتوانید جواب این پرسش ها را ببینید و تجربه های خوبی به دست آورید. ارسال مطلب یا محتوا : در بین سوالاتی که کاربران از هم پرسیده اند، پست هایی نیز به چشم میخورد که در آنها یک مطلب مفید درباره بارداری و نگهداری از نوزاد گفته شده است.   دوست یابی از نوع مادرانه در شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک مانند همه شبکه های اجتماعی، امکان دوست یابی وجود دارد. در بین پست های کاربران، برنامه برای پیدا کردن دوست پیشنهادهایی به شما میدهد. این پیشنهادات بر اساس وضعیت دوران بارداری و گاهی همشهری هایتان هستند و میتوانید با مادرهای هم دوره خود دوست شوید.   نکته : در بالای صفحه سوالات گزینه ای قرار گرفته که با فعال کردن آن، فقط پست های دوستان به نمایش درمی آیند. علاوه بر این وقتی یکی از دوستان شما پستی را در برنامه ارسال کرد، اعلان آن را دریافت میکنید تا زمانی که در برنامه نیستید از پست آنها باخبر شوید.   راهنمایی کنید و راهنمایی بگیرید برای سوال پرسیدن در شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک کافی است دکمه بالای صفحه اصلی آن را لمس نمایید. حالا میتوانید سوال خود را از مادران یا کارشناسان برنامه بپرسید یا اگر مطلب مفیدی در زمینه بارداری و نگهداری از نوزاد دارید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به منظور ارتباط بیشتر بین کاربران این شبکه اجتماعی، امکان ارسال نظر برای پست ها در آن پیش بینی شده است. این نظرات درواقع جواب هایی هستند که کاربران به سوالات هم میدهند. برای مشاهده راهنمایی های یک سوال، باید بر روی آن اشاره کنید. از دیگر امکانات برنامه فوق، میتوانیم اشتراک گذاری و گزارش محتوای نامناسب را نام ببریم.   نکته : یکی از قابلیت های این اپلیکیشن، امکان نظر دادن به پاسخ های کاربران میباشد که آیا جواب آنها برای شما مفید بوده است یا خیر. وقتی کسی به سوالتان پاسخ دهد، اعلان آن را دریافت خواهید کرد. اشتراک گذاری تجربه های بارداریبخش پروفایل و امکانات آن شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک، یک صفحه پروفایل در اختیار کاربران خود میگذارد که امکانات زیر در آن وجود دارد:
  • ویرایش اطلاعات حساب کاربری
  • نمایش فعالیت ها، پاسخ ها، لیست دوستان و تعداد آنها
  • دسترسی به گروه های چت و گفتگو
  • لغو دوستی، مسدود کردن و گزارش تخلف
  علاوه بر این موارد شما میتوانید از طریق صفحه پروفایل خود و لیست دوستان، برای دیگر مادران هم دوره (از لحاظ وضعیت بارداری)، درخواست دوستی بدهید. بعد از تایید طرف مقابل، کاربر موردنظر در لیست دوستان شما قرار میگیرد.   نکته : با لمس نام هر کاربر در تایم لاین پست ها، میتوانید پروفایل او را ببینید.   نکاتی درمورد رابط کاربری اپلیکیشن فوق از لحاظ ظاهری کاربرپسند به نظر میرسد و مشکل خاصی در آن به چشم نمیخورد. طراحی قالب گرافیکی این برنامه با رعایت اصل سادگی انجام شده و در عین حال از جذابیت های لازم نیز برخوردار است. تجربه کاربری راحت برای همه اقشار از دیگر ویژگی های شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک به شمار می آید. البته نواقص کوچکی از این لحاظ وجود دارند که امیدواریم در آینده برطرف شوند.  
برای اینکه تجربه های خوبی در زمینه دوران بارداری و نگهداری از نوزاد بدست آورید، پیشنهاد میکنیم جزو کاربران شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک باشید. تعداد اعضای این برنامه اندرویدی رو به افزایش است و در آینده به مرجع کاملی برای اشتراک گذاری تجربه های مادرانه تبدیل خواهد شد.
  نکته : این اپلیکیشن به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد و فقط برای سوال از کارشناسان آن باید هزینه ای ناچیز بپردازید. کمتر از خرید یک چیپس! نگهداری از نوزاد
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای غنی و مفید برای بانوان
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • امکانات جانبی مفید
  • تجربه کاربری راحت و گرافیک زیبا
  • کسب تجربه های مادرانه بدون هرگونه محدودیت
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه با بررسی هایی که انجام دادیم، کمبود خاصی در شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک ندیدیم. این اپلیکیشن اندرویدی وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد هرچند برای افزایش کارایی آن، پیشنهاداتی هم داریم:
  • امکان پاسخ مستقیم به کامنت دیگران
  • لایک کردن یا تایید جواب ها
  • ارسال پیام خصوصی
  • افزودن عکس پروفایل
  تیم اجرایی لک لک تمام امکانات را با مصاحبه و بررسی نظرات خانم های باردار و غیرباردار پیاده سازی کرده است. انتظار میرود که سازماندهی امکانات اپلیکیشن فوق به عنوان یک شبکه اجتماعی، هوشمندانه تر انجام شود و در آینده نسخه کاملتری از آن را ببینیم.   نکته : هزینه سوال از کارشناسان متخصص این برنامه، فقط 900 تومان است.

پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک

پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک، اشتراک گذاری تجربه های مادرانه

بروزرسانی اول در 13 مهر 1396

تولیدکنندگان برنامه فوق در نسخه جدید آن به شماره 1.0.2، تغییر مهمی را به وجود آورده اند که در جهت ارائه خدمات بهتر به بانوان بسیار مفید است. از این به بعد در پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک، میتوانید سوالات خود را به صورت رایگان از کارشناسان این برنامه اندرویدی بپرسید. البته برای این کار محدودیتی نیز در نظر گرفته شده و در هر 48 ساعت، فقط امکان پرسیدن یک سوال برای هر کاربر وجود دارد.

اشتراک گذاری تجربه های بارداری

با توجه به اینکه سوال از کارشناسان در اپلیکیشن فوق رایگان شده، باید گفت که فضای مناسبی برای بانوان ایجاد میگردد تا بتوانند در موضوع بارداری و نگهداری از کودک به دانش خود اضافه کنند. علاوه بر این موسسه های خیریه یا انجمن های حمایت از بانوان، میتوانند خود را به عنوان حامی در پرسش و پاسخ بارداری و بانوان لک لک معرفی نموده و تبلیغ شوند.

امیدواریم در نسخه های بعدی این اپلیکیشن اندرویدی شاهد ایده پردازی های بیشتری باشیم و روند توسعه آن را رو به رشد ببینیم.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    فروشگاه اینترنتی 5
    چنین برنامه های برای خانوم هایی که می خواهند باردار شوند و نیاز به آموزش دارند در جریان حاملگی بسیار عالی ست https://www.baneh.com سپاس

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود شبکه اجتماعی بارداری و بانوان لک لک