طالع بینی خورشیدی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن طالع بینی خورشیدینسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : ۲۵۰۰ تومان
  • حجم : 1 مگابایت
دریافت برنامه/بازی طالع بینی خورشیدی از بازار سازنده : سامان بشیری

در این دنیا هر کس خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد خودش را دارد که ممکن است در بعضی موارد جزئی، به افراد دیگر نیز شبیه باشد. از زمان های دیرباز، این اشتراک اخلاقی را به متولدین هریک از ماه های سال نسبت داده اند و بدین ترتیب، علم طالع بینی به وجود آمد. بدون تردید خیلی از مردم طالع خود را مطالعه کرده اند و این کار برایشان جالب توجه بوده است. برنامه "طالع بینی خورشیدی" برای علاقه مندان به این موضوع مناسب میباشد. همراه ما باشید تا این اپلیکیشن اندرویدی را معرفی، نقد و بررسی کنیم. طالع بینی خورشیدی

رابط کاربری:

محیط شیک و جذاب اپلیکیشن فوق، به دلیل رعایت تناسب قالب گرافیکی با موضوع آن به وجود آمده نقاط قوتی که میتوانیم از این جهت به آنها اشاره کنیم شامل استفاده از فونت مناسب و خوانا، آیکن های زیبا و رنگ بندی هماهنگ میشود. چیدمان مرتب عناصر صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی را نیز باید به این لیست اضافه کنیم.

یکی از خصوصیات بارز این برنامه اندرویدی، دسترسی سریع به همه بخش ها میباشد. در واقع کمترین تعداد جابجایی بین صفحات "طالع بینی خورشیدی" اتفاق می افتد و باید امتیاز خوبی به این مورد اختصاص داده شود. از لحاظ استفاده از امکانات برنامه نیز پیچیدگی خاصی به چشم نمیخورد.

عدم استفاده بیشتر از رنگ های زنده و همچنین درنظر گرفتن تنظیماتی برای تغییر سایز فونت و حالت مطالعه شب و روز، تنها کمبودهای برنامه فوق هستند. مورد دوم از این بابت اهمیت دارد که "طالع بینی خورشیدی" یک اپلیکیشن متنی میباشد و شاید برخی از کاربران برای دید بهتر، نیاز به بزرگنمایی فونت یا پس زمینه روشن داشته باشند. درنهایت، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. طالع بینی خورشیدی

کاربرد:

این اپلیکیشن اندرویدی تنها به یک موضوع میپردازد و بدین ترتیب میزان مطالب درون آن کاملا مشخص است. نکته مهم، ارائه توضیحات کامل در بخش های 4 گانه هر کدام از ماه های سال میباشد به طوریکه علاوه بر آگاهی از طالع و شخصیت، میتوانید از علاقه مندی و بیزاری ها، بیماری ها و مشکلات و همچنین حقایق جالب و افراد مشهور متولد شده در ماه مربوط به خود نیز اطلاع پیدا کنید.

به نظر میرسد "طالع بینی خورشیدی" از هر لحاظ تکمیل است اما کمبودهایی نیز دارد. برای مثال بهتر بود از لحاظ جنسیت (مرد و زن) هم تفکیک سازی انجام پذیرد. همچنین اگر به تفاهم اخلاقی بین مرد و زن متولد شده در هر ماه (برای امر ازدواج) نیز پرداخته میشد، میتوانست برای کاربران جالب تر باشد.

امکانات جانبی اپلیکیشن فوق، در قابلیت به اشتراک گذاری متن خلاصه میشود که برای آن کافی خواهد بود. البته اگر امکان انتخاب متن هم وجود میداشت، شاهد کارایی بیشتر "طالع بینی خورشیدی" بودیم چون به اشتراک گذاری یک متن طولانی از طریق پیام رسان، امکان پذیر نمیباشد. AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. طالع بینی خورشیدی

قیمت:

"طالع بینی خورشیدی" با قیمت مناسبی عرضه گردیده است و با توجه به اینکه موضوع آن طرفداران بیشماری دارد، رضایت مخاطبین خود را جلب خواهد کرد. از این رو AppReview، امتیاز 5 از 5 را برای این بخش مناسب میداند.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    نيلوفر 5
    عاليه ارزش خريد داره واقعا

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    ایکس 5
    be nazare man barnameye aliiii bud.man estefade kardam va kheili razi hastam.ishun dar sakhtane barnamehashun be shedat ba salighe va herfeie hastand:)

    به این نظر پاسخ دهید
طالع بینی خورشیدی