چت های ویدیویی گروهی

فیسبوک مسنجر با پشتیبانی از چت های ویدیویی گروهی، اسکایپ را به چالش کشید

ابزارهای پیام رسان و چت، محبوبیت فراوانی بین کاربران اسمارت فون ها، مخصوصا قشر جوان تر دارند و یکی از محبوب ترین گزینه ها فیسبوک مسنجر غول شبکه های اجتماعی می باشد. افزودن قابلیت های جدید و کاربردی به محصولات یکی از استراتژی های کاری فیسبوک است که همواره بدان پایبند بوده و هست.

کاربران انتظار دارند تا اپلیکیشن های پیام رسان بهترین تجربه در زمینه برقراری ارتباط با سایرین را در اختیار آنها قرار دهند. فیسبوک نیز که همواره در صدد جلب توجه و رضایت مشتریان خود است آپدیت جدیدی را برای نسخه اندروید، آی او اس و وب محصول خود منتشر کرده و یکی از پرمتقاضی ترین قابلیت ها، یعنی چت ویدیویی به صورت گروهی را در اختیار آنها قرار داده است.

به بیان فیسبوک در حال حاضر 245 میلیون نفر در ماه از تماس ویدیویی استفاده می کنند و با کمک این آپدیت جدید 6 نفر می توانند به صورت آنلاین و همزمان با هم چت کنند، امکان تماس صوتی 50 نفر به صورت گروهی نیز امکان پذیر است.

چت های ویدیویی گروهی

امکان وارد شدن به مکالمات گروهی یا برقراری یک تماس جدید امکان پذیر بوده و برای این کار باید بر روی آیکون ویدیو در گوشه بالا و راست چت ویدیویی کلیک کنید. وقتی که شما نیز به آن چت پیوستید، سایر افراد حاضر در چت از این موضوع اطلاع پیدا می کنند.

بدون شک این قابلیت کاربردی، فیسبوک مسنجر را وارد رقابت تنگاتنگی با کلاینت اسکایپ کمپانی مایکروسافت می کند و آن را به چالش می کشد. قابلیت جذاب دیگری که از سوی کمپانی فیسبوک وعده داده شده، پشتیبانی از ماسک های سه بعدی برای کاربران اندرویدی چت های ویدیویی می باشد که به یقین جذابیت بیشتری به چت های دوستانه و غیررسمی خواهد بخشید، البته این قابلیت در حال حاضر نیز در نسخه آی او اس کلاینت دیده می شود.

آیا شما هم اهل چت های گروهی هستید؟ این قابلیت جدید چه تاثیری در محبوبیت فیسبوک مسنجر خواهد داشت؟

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید