ارسال استوری در دایرکت اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام: اشتراک گذاری استوری در پیام های خصوصی

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را به سرویس خود افزوده که کاربران را قادر به اشتراک گذاری استوری میکند، اما این بار از طریق پیام های خصوصی با همان دایرکت اینستاگرام!

این قابلیت در حال انتشار برای اپلیکیشن موبایل اینستاگرام است و احتمالا تا هفته های آینده با آپدیت جدیدی که نسخه اپلیکیشن را به 11.0 ارتقا میدهد، در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت.

برای اینکه بتوانید مستقیما استوری را با ابزار پیام رسانی اینستاگرام به اشتراک گذارید، یک آیکون دایرکت در گوشه پایین، سمت راست به نمایش درمی آید که با لمس آن، استوری را به صورت خصوصی برای فردی موردنظرتان ارسال میکنید.

استوری ها 24 ساعت پس از ارسال پاک میشوند، اما شما میتوانید استوری ارسال شده در پیام های شخصی خود را ببینید، حتی اگر پست اصلی دیگر وجود نداشته باشد!

اشتراک گذاری استوری از طریق دایرکت

این قابلیت شیوه جدیدی برای اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام است، اما از نظر حریم خصوصی موجب نگرانی های برای کاربران میشود، چرا که ذاتا استوری برای مشاهده به صورت شخصی طراحی شده، اما هم اکنون میتوان آن را با هر شخصی به اشتراک گذاشت، مخصوصا اگر حساب کاربری شما از نوع شخصی نباشد که تنها دنبال کنندگان شما قادر به مشاهده استوری در دایرکت باشند.

خوشبختانه اینستاگرام گزینه ای در بخش تنظیمات در اختیار قرار داده که با استفاده از آن میتوان امکان اشتراک گذاری دایرکت برای استوری ها را غیرفعال کرد.

اشتراک گذاری استوری در دایرکت

این قابلیت به نحوه در دسترس قرار گرفتن استوری ها برای افرادی که در پلتفرم فیسبوک (صاحب رسمی اینستاگرام) فعالند نیز مربوط است. حدود یک هفته پیش گزارش شد که فیسبوک عملیات تست قابلیت جدیدی را آغاز کرده که توسط آن کاربران میتوانند به طور مستقیم به اشتراک گذاری استوری ها در اپلیکیشن اصلی شبکه اجتماعی فیسبوک بپردازند. به این ترتیب کاربران اینستاگرام میتوانند محتوای اپلیکیشن اینستاگرام و فیسبوک را ترکیب کنند.

در اواخر ماه آگوست، اینستاگرام قابلیت استوری را در اختیار افرادی که مرتبا در حال باز کردن اکانت خود از طریق نسخه وب اینستاگرام در دسکتاپ یا موبایل هستند قرار میدهد.

از سوی دیگر اینستاگرام وعده داده که قابلت دیگری برای ارسال استوری با استفاده از نسخه موبایل وب را نیز تا ماه های آینده در اختیار تمامی کاربران قرار دهد، به این ترتیب افرادی که در نسخه وب به استوری ها دسترسی ندارند، نباید بیش از این منتظر بمانند.

 

https://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید