بوکمارک پست های اینستاگرام

قابلیت جدید دیگری در اینستاگرام: پست ها را با کمک آیکون بوکمارک ذخیره کنید

افزوده شدن ویژگی های جدید به اینستاگرام برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عادی شده است، تمامی این امکانات اپلیکیشن را قدرت می بخشند و انجام کارهای متعددی با استفاده از آن را امکان پذیر می گردانند.

با پایبندی به این عادت، هر دو نسخه آی او اس و اندروید اینستاگرام میزبان یک قابلیت جدید و کاربردی دیگر شده اند که کاربران را قادر به ذخیره سازی پست برای مشاهده در آینده می گرداند. یک آیکون بوکمارک جدید در قسمت زیر پست های فید قرار گرفته و با لمس این آیکون، پست موردنظر در یک تب کاملا جدید در پروفایل ذخیره می شود و تنها شما قادر به مشاهده محتوای این تب آن هستید، امکان ذخیره سازی ویدیوها در این تب شخصی نیز امکان پذیر است.

بوکمارک پست های اینستاگرام

این قابلیت جدید در نسخه 10.2 اینستاگرام در دسترس قرار گرفته که هم اکنون از طریق اپ استور اپل و گوگل پلی استور قادر به نصب آن می باشید. سایر قابلیت های این آپدیت جدید شامل استریمینگ زنده استوری های اینستاگرام می باشد. علاوه بر این، کاربران در این نسخه از اپلیکیشن قادر به ارسال تصاویر ناپدیدشونده به دوستان و خانواده خود می باشند.

بوکمارک پست های اینستاگرام

تمامی این قابلیت ها و ویژگی های جدید، اینستاگرام را به عنوان یک شبکه اجتماعی قدرت می بخشند و اپلیکیشن دیگر محدود به قابلیت های ارسال عکس و اشتراک با سایرین نمی شود.

بوکمارک پست های اینستاگرام

نظر شما درباره این آپدیت جدید چیست؟ آیا شما نیز به دنبال راهی برای ذخیره کردن پست های خود در اینستاگرام بودید؟

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید