قابلیت دانلود و سینک کردن ویدیو به فیسبوک راه پیدا می کند

قابلیت دانلود و سینک کردن ویدیو به فیسبوک راه پیدا می کند

این روزها بخشی بزرگی از فیسبوک به ویدیوها اختصاص داده شده، اما بسیاری از کاربران از این قابلیت های جدید بی نصیب مانده اند. افراد ساکن در مناطقی که سرعت اینترنت در آنها کم و جزء مارکت های در حال توسعه است از این امکانات جدید فیسبوک به سبب محدودیت های خود بی بهره می مانند. چند روز پیش فیسبوک اعلام کرد که گزینه جدیدی را در اختیار این دسته از افراد قرار خواهد داد. این قابلیت جدید کاربران را قادر به سینک کردن ویدیوها در گوشی وقتی که دارای ارتباط اینترنتی قوی هستند می کند، پس از این کار هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند ویدیوها را مشاهده کنند، بدین ترتیب تمامی کاربران فیسبوک از تجربه مشابهی از مشاهده ویدیوها بهره مند می گردند.

blog_19687_1

قابلیت سینک، ویدیوها را با یک فرمت خاص در یک مکان مشخص از گوشی ذخیره می کند و تنها اپلیکیشن رسمی فیسبوک امکان دسترسی به این ویدیوها را خواهد داشت. اما جزئیاتی درباره زمان پاک شدن این ویدیوها از گوشی کاربر بیان نشده است. احتمالا یک گوشی روت شده قادر به استخراج داده ها و دریافت یک نسخه عمومی تر از ویدیو را دارد، اما سایر کاربران تنها در صورت استفاده از اپلیکیشن فیسبوک می توانند این ویدیوها را تماشا کنند. در زمانی که شرایط مناسب باشد، هر نوع ویدیویی بر روی گوشی کاربر ذخیره می شود، کاربران به راحتی قادر به غیرفعال کردن این امکان بوده و تامین کنندگان ویدیو نیز می توانند از این قابلیت انصراف دهند.

این قابلیت جدید مارکت های در حال توسعه مخصوصا هند را هدف قرار داده است. یک آزمون با مقیاس کوچک در 11 جولای آغاز خواهد شد و کاربرانی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند در برخی از مناطق هند به این امکان دسترسی پیدا خواهند کرد. در صورت موفقیت، این قابلیت جدید در هند منتشر خواهد شد و سپس به سایر نقاط جهان راه پیدا می کند. اینکه این قابلیت به صورت جهانی در دسترس کاربران کل جهان و مارکت های توسعه یافته قرار گیرد، هنوز مشخص نیست. اغلب امکانات این چنینی فیسبوک برای عموم منتشر می شوند، اما این امکان با ذهنیت مارکت های در حال ظهور شکل گرفته است.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید