اپلیکیشن آریاگرام

قابلیت های جذابی که باعث می شود آریاگرام را به تلگرام ترجیح دهیدنسخه T4.6.0-P-2.0

4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

با گذشت زمان و افزایش محبوبیت پیام رسان تلگرام، تاکنون شاهد عرضه تلگرام های غیر رسمی متعددی بوده ایم که هر کدام از آن ها با داشتن امکانات مختلف سعی در جذب کاربران داشته اند. امروز قصد داریم به بررسی آریاگرام ، یکی از این تلگرام های غیر رسمی بپردازیم که به لطف قابلیت ها و امکانات متعدد و مفیدی که در خود جای داده است، توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود نماید. دانلود اریاگرام اما آیا این غیر رسمی بودن به معنی ایمن نبودن است؟ هر زمان که صحبت از تلگرام می شود یکی از نکات مهم آن، امنیت بالای این پیام رسان در زمینه هایی همچون حفط حریم خصوصی است و از آن جایی که این اپلیکیشن با استفاده از رابط برنامه نویسی (API) رسمی تلگرام تولید شده، تمامی شنیده های شما در مورد امنیت، رمزگذاری شدن پیام ها و ... در مورد این برنامه اندرویدی هم صدق می کند. با ما همراه باشید تا با هم نگاه دقیق تری به امکانات مختلف این مسنجر پیشرفته بیاندازیم. دانلود تلگرام جدید این اپلیکیشن علاوه بر داشتن امکانات رایج و معمولی که دراکثر نسخه های غیر رسمی تلگرام مشاهده می شود مانند :

  • تفکیک گفتگو ها
  • فوروارد بدون نقل قول
  • کپی بخشی از متن
  • گفتگو های برگزیده
  • رمزگزاری و مخفی نمودن بعضی از گفتگو ها
  • جاروبرقی (پاک کننده حافظه کش)
  • تغییر فونت
  • و...
یا امکانات خاص تری مانند ضد تبلیغ: که با فعال کردن آن می توانید مانع از باز شدن لینک های تبلیغاتی در برنامه شوید منشی : قابلیتی که با فعال کردن آن در زمان هایی که در دسترس نیستید و شخصی به شما پیام می دهد، پیام پیش فرضی را به صورت خودکار برای او ارسال می نماید. صف دانلود تلگرام امکانات جالب و مورد نیازتری را نیز در خود جای داده که این امر باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران از این برنامه شده است؛ امکاناتی همچون : حالت مشاهده نامحسوس: حالت روح که یکی از محبوب ترین قابلیت تلگرام های غیررسمی به شمار می رفت و چندی پیش به دستور کمپانی تلگرام این امکان در بروزرسانی بعدی آن ها به طور کامل حذف شد، اما در اپلیکیشن آریاگرام بار دیگر این حالت تحت عنوان "مشاهده نامحسوس" در اختیار کاربران قرار گرفته است. که شما با مشاهده منو گفت و گوی مورد نظر و انتخاب گزینه مذکور بدون اطلاع فرد پیام های ارسالی او را بخوانید. البته توجه داشته باشید که این قابلیت تاثیری بر مخفی شدن آخرین زمان فعالیت و وضعیت تایپ شما نخواهد داشت. چندین اکانت بر روی یک برنامه: زمانی شما برای داشتن اکانت های مختلف بر روی یک تلفن همراه مجبور بودید نسخه های مختلفی از تلگرام های غیر رسمی را بر روی گوشی خود نصب نمایید. در بروزرسانی اخیر آریاگرام این مشکل نیز حل شده و شما با نصب فقط یک اپلیکیشن می توانید به صورت نامحدود، اکانت های تلگرام خود را بر روی تلفن همراهتان فعال سازی نمایید. پروفایل چکر: چه کسی پروفایل شما را چک کرده است؟ یکی دیگر از قابلیت هایی که آریاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، نمایش آی دی افرادی خواهد بود که پیش از این اقدام به مشاهده پروفایل شما کرده اند. البته استفاده از این قابلیت مشروط به این است که هر دو طرف این قابلیت را بر روی تلگرام پلاس خود فعال کرده باشند. نمایش پیام ها به صورت اولیه : شاید برای شما هم پیش آمده که فردی پیامی را برایتان ارسال نماید و پس از مدتی آن را حذف یا ویرایش نماید، یکی از قابلیت های خوب آریاگرام، امکان مشاهده پیام ها به صورت ویرایش نشده و ویرایش شده، به صورت همزمان است. پیشنهاد پوسته‌های مختلف : در اولین ورودتان به برنامه، جنسیتتان از شما پرسیده می شود و با توجه به پاسخ، کانالی برای دانلود پوسته های متناسب با جنسیت شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت، که در صورت علاقه‌ می توانید هر یک از آن ها را بر روی آریاگرام نصب و فعال سازی نمایید.
در نهایت باید گفت که آریاگرام به عنوان یک نسخه غیر رسمی تلگرام، امکانات جالب و مفیدی را برای راحتی هر چه بیشتر شما در اختیارتان قرار میدهد و کمبود خاصی برای آن قابل ذکر نیست. پس اگر شما هم مثل هزاران کاربر دیگر علاقه مند به استفاده از این اپلیکیشن شدید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا آن را از کافه بازار دانلود کنید.
امکانات تلگرام جدید
قابلیت های و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • رابط کاربری روان و گرافیک زیبا
  • کاربر پسند
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی دیده نشد
پیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه با توجه به توضیحات فوق، می توان گفت آریاگرام به خوبی میتواند وظیفه خود را انجام دهد و نیاز های کاربران خود را برطرف کند و از نظر ما نیاز به امکانات بیشتری وجود ندارد؛ بدیهی است که پیشرفت و افزوده شدن امکانات جدید وابسته به نیاز های آتی کاربران برنامه خواهد بود. نکته : این اپلیکیشن به صورت خودکار شما را به عضویت بهترین کانال های ایرانی تلگرام درمی آورد که در صورت عدم موافقت، میتوانید کانال را ترک کنید.

تلگرام پلاس

قابلیت های جذابی که باعث می شود آریاگرام را به تلگرام ترجیح دهید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    غزل
    عالیه، فقط چرا برای تم وقتی میزنی پیش فرضه تلگرام باز خودش خودکار تم رو میکنه آریا گرام؟؟؟؟درستش کنید لطفا مرسییی

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    Y.A
    سلام وقتتون بخیر.برنامه فوق العاده خوبی هست.ممنون قبلا حالت روح رو میشد مخفی کرد.اما الان هرچی توتنظیمات میرم گزینه اش نیست.میشه راهنمایی کنید؟ممنون

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      سلام دوست عزیز حالت روح در همه تلگرام های غیر رسمی فعال شده چون از نظر کمپانی سازنده تلگرام، نقص قوانین حقوق کاربر هست.

      به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    الهام
    من یکی از کانتک پنهان کردم چجوری میتونم از حالت پنهان خارج کنم

    به این نظر پاسخ دهید
    1. وانه منصوری
      وانه منصوری
      سلام روز بخیر با ورود به قسمت لیست مخفی ها (به صورت پیش فرض با نگه داشتن انگشت بر روی آیکون پیام های ذخیره شده موجود در سربرگ برنامه، نمایش داده می شود) بر روی گفتگوی مورد نظر لمس با مکث چند ثانیه ای انجام دهید و پس از نمایان شدن گزینه ها، بر روی آشکارسازی لمس نمایید تا به حالت قبلی باز گردد.

      به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    علی
    این اپلیکیشن امن نیست و بصورت خودکار کاربر را عضو برخی کانال ها میکند و همچنین خروج خودکار از برخی کانال ها را انجام میدهد..... این اپلیکیشن حریم خصوصی کاربر را رعایت نمیکند .... نصب نکنید

    به این نظر پاسخ دهید
    1. وانه منصوری
      وانه منصوری
      سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. این موردی که مطرح کردید ارتباطی با امنیت پیام رسان ندارد اما بله گویا فعالیتی هستش که انجام می شود

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود از کافه بازار