گلکسی نوت 7

لغو پرواز، تنها برای هات اسپات وای فایی که Galaxy Note 7 نامگذاری شده بود!

کمتر کسی در دنیای تکنولوژی از ناکامی گوشی گلکسی نوت 7 بی خبر است، سامسونگ که امیدوار بود این گوشی در رده گوشی های پرچم دار و محبوب کمپانی قرار گیرد، دو بار مجبور شد گوشی ها را جمع آوری کرده و سرانجام نیز تولید آنها را به طور کامل متوقف کند. این فبلت سامسونگ مشکلات متعددی را برای مشتریان بوجود آورد و نام کمپانی کره ای را لکه دار کرد.

ضررهای زیادی از نظر مالی به کمپانی وارد شد و سامسونگ 3 میلیارد دلار خسارت دید، اما لطمه ای که به نام برند سامسونگ وارد شد، چشمگیرتر می باشد و همه از نام این برند به بدی یاد می کنند. مشکل انفجار باتری این گوشی موجب شد تا حمل آن در تمامی پروازها ممنوع اعلام شود، چرا که گزارشات متعددی از آتش گرفتن، ذوب شدن و حتی انفجار گوشی منتشر شده بود.

گلکسی نوت 7

اما این بار یک شوخی نه چندان جالب از سوی شخصی، مجددا نام این گوشی را بر سر زبان ها انداخت. این مرد شوخ طبع نام هات اسپات وای فای خود را Galaxy Note 7 گذاشته بود. Serenity Caldwell مدیر ویراستاری در iMore در توییتر فاش کرد که این اتفاق در یکی از پروازی های سه شنبه که نامش ذکر نشده رخ داد. Caldwell وقتی به فرودگاه رسید دریافت که پرواز او پس از چندین تاخیر، لغو شده است. او در بین انبوه جمعیت عصبانی می خواست دلیل مشکل را متوجه شود و فهمید که مردم از لغو پرواز 9 صبح حرف می زنند. اما دلیل لغو پرواز کمی عجیب بود، یکی از خدمه ها دریافته بود که مسافری در حال استفاده از یک هات اسپات به نام Galaxy Note 7 است و ادامه ماجرا را حدس بزنید، با شنیدن این خبر پرواز لغو شد و دو ساعت طول کشید تا مشکل برطرف شود و آنها متوجه شدند که یکی از مسافرین بدترین زمان را برای شوخی پیدا کرده و نام هات اسپات گوشی خود را Galaxy Note 7 گذاشته است.

کمپانی سامسونگ به هیچ عنوان از اینکه افراد درباره گلکسی نوت 7 جوک بسازند و ناکامی این گوشی را به یاد آورند، خوشنود نیست، مخصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که این گوشی به اصطلاح پرچمدار، چندین ماه پیش موجب زمین نشستن یک هواپیما هم شد و بسیاری از کاربران گوشی گلکسی نوت 7 را به موضوعی برای جک های خود تبدیل کرده اند. سامسونگ هنوز نظر خود درباره این گزارش را بیان نکرده و باید منتظر واکنشی از سوی کمپانی بمانیم.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید