مرتبط نگه داشتن، کلید موفقیت اپلیکیشن است

مرتبط نگه داشتن، کلید موفقیت اپلیکیشن است

اپلیکیشن ها در صنعت موبایل رونق خوبی دارند، از سوی دیگر پیشنهادات کارآمدی جهت تست و آزمودن محتواهای گوناگون در اختیار کاربران قرار می دهند و به ارضای نیاز آنها و فراهم کردن امکاناتی که در گوشی وجود ندارند نیز می پردازند. ساخت اپلیکیشن درآمد قابل توجهی برای برنامه نویسان و سازندگان اپلیکیشن به همراه دارد و به لطف پیشرفت های صورت گرفته در عرصه گوشی های هوشمند، توسعه و ساخت اپلیکیشن های موبایل نیز رواج بیشتری یافته و آینده ای درخشان را برای خود تضمین کرده است. با این وجود، همزمان با افزایش کاربرد اپلیکیشن ها مشکلاتی نیز پدید خواهند آمد، چرا که مشارکت و تمایل توسعه دهندگان نیز با افزایش چشم گیری مواجه خواهد شد. ساخت اپلیکیش یک روی سکه و کسب اطمینان از دانلودها روی دیگر آن است، مرتبط ماندن در این بازار پررونق از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. Play-Store-AH-Up-To-Date

چگونه موفق به تحقق این هدف شویم؟ این سوال به راحتی پاسخ داده نمی شود. راه های متعددی برای افزایش احتمال موفقیت اپلیکیشن و مرتبط ماندن آن وجود دارد و این معیارها کلید موفقیت در کسب درآمد می باشند. اولین نکته مربوط به قیمت گذاری متناسب برای اپلیکیشن است. علاوه بر در نظر گرفتن قیمت مناسب برای اپلیکیشن، لازم است اطمینان حاصل کنید که قیمت آن مانعی برای پیشرفت اپلیکیشن نمی باشد. با روی کار آمدن اپلیکیشن های جدید که قابلیت های مشابه و یا حتی بهتر را به کاربران ارائه می دهند، لازم است قیمت اپلیکیشن شما نیز با شرایط جدید مطابقت داده شود. گروه انبوهی از توسعه دهندگان اپلیکیشن بر سر این موضوع به توافق رسیده اند که اپلیکیشن های رایگان با پرداخت های درون برنامه ای، بهترین گزینه پیشنهادی می باشند. نکته بعدی به محتوای اپلیکیشن ارتباط پیدا می کند. ساخت اپلیکیشن به خودی خود کارآمد است، اما پس از گذشت زمان محتوا جذابیت خود را از دست می دهد و کاربران دیگر تمایلی برای استفاده از اپلیکیشن نشان نمی دهند. برای جذب رضایت و تمایل کاربران جهت استفاده از اپلیکیشن، لازم است اقدام به انجام به روز رسانی های مستمر، ارائه امکانات جدید، بازی ها و جوایز محدود و غیره نمایید، تنها از طریق تعامل با کاربران قادر به مرتبط نگه داشتن اپلیکیشن می باشید.

اکثر مولفه های معرفی شده برای افزایش ارتباط اپلیکیشن شما به کار می آیند، اما راه های متعددی دیگری نیز برای کسب اطمینان از دوام طولانی مدت اپلیکیشن در طی مراحل ساخت و توسعه وجود دارند. اولین راهکار شاید تا حدودی روشن و واضح بنماید، اما از اهمیت خاصی برخوردار است. لازم است مخاطبین اپلیکیشن را به طور صحیح گزینش نمایید، چرا که اگر در هدف گذاری مخاطبین دچار اشتباه شوید، در این صورت محتوای لازم را ارائه نخواهید داد و آمار دانلودهای اپلیکیشن با کاهش مواجه خواهد شد. باید مخاطبین خاص خود را شناسایی کرده و با انتظارات و خواسته های آنها آشنایی پیدا کنید. در کنار رعایت موارد مذکور از عمومیت دادن و ترویج اپلیکیشن خود هراسی نداشته باشید.

تبلیغات کلید موفقیت در این عرصه می باشد. حضور خود را در وب سایت های نقد و بررسی پررنگ تر از گذشته کنید، وبلاگ مربوط به اپلیکیشن خود را راه اندازی نمایید، ویدئوهای یوتیوب را آپلود کنید و فیلم ها و مقالات آموزشی را در اختیار کاربران خود بگذارید. هر از چند گاهی اقدام به ساخت ویدئوهای جدید از اپلیکیشن خود کنید و امکانات و قابلیت های جدید را در آن بگنجانید. از وارد شدن به زمینه های جدید هراسی نداشته باشید، اگر اپلیکیشن شما جای خود را در بازار بیابد، افراد در کشورهای گوناگون از آن استفاده خواهند کرد. بنابراین لازم است اپلیکیشن را به صورت بین المللی عرضه کنید، به این معنا که افراد در سراسر جهان قادر به استفاده از آن باشند. شاید چیزی که در یک منطقه خاص محبوبیت ندارد در منطقه ای دیگر طرفداران زیادی را از آن خود کند. لازم است مطمئن شوید که محتویات درون اپلیکیشن با انتظارات و تمایلات کاربران خاص آن منطقه هم خوانی دارد. وفق دادن خود با مشتری ها، یک رویکرد استوار و قطعی جهت مرتبط نگه داشتن اپلیکیشن و نگهداری از آن می باشد.

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید