اپلیکیشن ZERO SMS

معرفی اپلیکیشن ZERO SMS؛ ارسال پیامک با امکانات پیشرفته

با توجه به اینکه ارسال پیامک یکی از وظایف اصلی تلفن همراه میباشد، امکانات لازم برای این کار بطور پیش فرض در گوشی ها وجود دارند. در این میان برخی از افراد به قابلیت های بیشتری نیاز داشته و یا حتی میخواهند که برنامه ارسال پیامک در دستگاه آنها، ظاهری متفاوت داشته باشد. خوشبختانه اپلیکیشن های مختلفی تولید شده اند که توسط آنها میتوانید شکل دیگری از ارسال پیامک را تجربه کنید چون امکانات جالبی را در اختیار شما قرار میدهند.

برنامه ای که قصد داریم در این زمینه به شما معرفی کنیم، "ZERO SMS" نام دارد. در ادامه AppReview را همراهی کنید تا به بررسی این اپلیکیشن اندرویدی بپردازیم.

اپلیکیشن ZERO SMS

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، امکان استفاده همزمان از اپلیکیشن فوق و برنامه پیامک رسان پیش فرض در دستگاه میباشد که هر بار میتوانید برای ارسال پیامک، یکی از این دو را انتخاب نمایید. علاوه بر این بد نیست بدانید که برخی از تنظیمات انجام گرفته در "ZERO SMS"، برای پیامک رسان پیش فرض گوشی نیز اعمال میشود اما بعضی از قابلیت های این برنامه اندرویدی، فقط مربوط به خود آن هستند که در ادامه آنها را با ذکر توضیح مختصر، نام برده ایم.

با اجرای "ZERO SMS"، تاریخچه گفتگوهای پیامکی شما با ظاهری متفاوت به نمایش درمی آیند که با لمس هر کدام، میتوانید به ارسال و دریافت پیامک با مخاطب موردنظر خود بپردازید. در پایین صفحه نیز دکمه ای به چشم میخورد که برای ارسال پیام جدید به کار میرود و با اشاره بر روی آن، 4 مورد از شماره هایی که به تازگی با آنها مکالمه تلفنی داشته اید، به منظور دسترسی سریع نشان داده میشوند. همچنین امکان انتخاب شماره دلخواه از بخش مخاطبین دستگاه یا وارد کردن شماره تلفن نیز وجود دارد.

اپلیکیشن ZERO SMS

حال وقت آن رسیده که قابلیت های صفحه مربوط به ارسال و دریافت پیامک (Conversation) را در این برنامه اندرویدی نام ببریم. با لمس منوی سه نقطه در سربرگ صفحه هر گفتگو، سه گزینه از قبیل مشاهده جزئیات مخاطب (Contact Details)، تنظیمات مربوط به دریافت اعلان و تنظیم صدای دلخواه برای آن (Notification) و همچنین مسدود کردن همان مخاطب (Block) در دسترس شما قرار میگیرد. در کنار این منو نیز دکمه ای برای برقرای سریع مکالمه با همان مخاطب موجود میباشد. پس از نصب "ZERO SMS" و چنانچه تنظیمات آن را تغییر نداده باشید، با دریافت هر پیامک پنجره ای بر روی نمایشگر گوشی به نمایش درمی آید که در آن علاوه بر متن و نام ارسال کننده، گزینه هایی برای پاسخگویی سریع، بازکردن پیام، خواندن در زمان دیگر و حذف قرار گرفته است.

از دیگر قابلیت های صفحه گفتگو در برنامه فوق، باید به امکان انتخاب دسته جمعی پیام ها با لمس طولانی آنها اشاره کنیم که با این کار گزینه هایی مانند حذف پیامک، ارسال برای دیگران (Forward)، رونوشت برداری از متن و همچنین امکاناتی مثل ارسال مجدد، مشاهده جزئیات پیام و قفل (سنجاق) کردن در منوی More، ظاهر میشوند. یکی از امکانات پرطرفدار "ZERO SMS"، استفاده از شکلک های متنوع در آن میباشد که ابتدا باید آنها را دانلود کنید و بدین منظور کافی است در محل نوشتن پیام، بر روی آیکن اموجی اشاره نمایید.

اپلیکیشن ZERO SMS

اجازه دهید به صفحه فهرست گفتگوها برگردیم و دیگر امکانات این اپلیکیشن اندرویدی را بررسی نماییم که بدون تردید برایتان مفید خواهد بود. با کشیدن انگشت از سمت چپ به راست بر روی هر محاوره یا لمس طولانی، امکان انتخاب دسته جمعی آنها فراهم میگردد و در پایین صفحه گزینه های حذف، نشان به عنوان خوانده شده (Mark as read)، چسباندن در بالای فهرست (Sticky on top)، افزودن به جعبه خصوصی (Add to private box) و ساخت میانبر در صفحه اصلی دستگاه (Shortcut to launcher)، پدیدار میشوند. علاوه بر این برای دسترسی به سایر امکانات "ZERO SMS"، باید منوی سه نقطه موجود در سربرگ را لمس نمایید تا گزینه های زیر در اختیار شما قرار بگیرد:

Themes : دانلود قالب های گرافیکی متفاوت از مارکت گوگل پلی

Private Box : اگر برای اولین بار این گزینه را مورد استفاده قرار دهید باید یک رمز عبور برای ورود به جعبه شخصی پیامک ها تعیین کنید. سپس صفحه ای در پیش روی شما قرار میگیرد که میتوانید گفتگوهای دلخواه خود را برای پنهان ماندن از چشم دیگران، به آن منتقل نمایید. این بخش دارای تنظیمات جداگانه ای از قبیل تغییر رمز عبور (Modify password)، ثبت ایمیل برای بازیابی رمز (Modify security mailbox)، اضافه و کم کردن مخاطب از لیست پیامک های شخصی (Private contacts)، پشتیبان گیری (Backup) و بازیابی (Restore) پیام ها میباشد.

اپلیکیشن ZERO SMS

Blocker : این گزینه برای خیلی از افرادی که تمایل به دریافت پیامک های مزاحم ندارند، بسیار مفید میباشد. در این قسمت از اپلیکیشن فوق میتوانید با لمس آیکن تنظیمات از قابلیت هایی همچون اضافه و کم کردن مخاطبین به لیست سیاه (Blacklist)، افزودن کلمات کلیدی برای تشخیص پیام های حاوی تبلیغات (Keywords)، آگاه سازی موقع دریافت پیامک های مسدود شده (Notify when blocked message) و ساخت لیست سفید مخاطبین برای دریافت اعلان (Only accept contacts)، بهره ببرید.

Dialer & Contacts : تیم سازنده این برنامه اندرویدی، اپلیکیشن های مشابه دیگری برای مدیریت مخاطبین و شماره گیری تولید نموده است که با استفاده از این گزینه میتوانید آنها را دانلود کنید.

Settings : آخرین بخش از اپلیکیشن فوق که لازم است درباره آن توضیح دهیم، تنظیمات آن میباشد که در آن گزینه هایی از قبیل فعال کردن اعلان ها (Notification) و پنجره شناور نمایش پیامک (Popup window)، فعالسازی گزارش دریافت پیام توسط گیرنده (Message delivery reports)، تغییر در محدودیت حجم پیام های چندرسانه ای (MMS size limit)، امضای متنی دلخواه برای قرارگرفتن در زیر همه پیامک های ارسالی (Signature)، قابلیت ارسال پیامک های چندرسانه ای بطور گروهی (Group Messaging)، تنظیمات پیشرفته مثل رفع عیب در برخی از دستگاه ها (Advanced settings) و تغییر اندازه فونت یا زبان به چشم میخورد.

اپلیکیشن ZERO SMS

تقریبا همه چیز را درباره "ZERO SMS" گفتیم و کشف سایر قابلیت های آن را به شما واگذار میکنیم. موضوع قابل توجه اینجاست که میلیونها نفر در سراسر دنیا از این اپلیکیشن اندرویدی برای ارسال و دریافت پیامک استفاده میکنند و آن را جایگزین برنامه پیش فرض تلفن همراه نموده اند. برنامه فوق از محبوبیت زیادی در بین کاربرانش برخوردار میباشد و امیدواریم شما نیز با استفاده از آن، طعم متفاوتی از ارسال و دریافت پیامک را بچشید!

اینها را هم بخوانید