بازی Metal Shooter

معرفی بازی Metal Shooter؛ مینی کماندوهای نابودگر

بازی های رایانه ای از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند تا سلیقه همه مخاطبان را تامین کنند و روزانه عناوین مختلفی از بازی ها در مارکت های داخلی و خارجی منتشر میگردند که هر کدام سبک خاص خود را دارند اما در نهایت وظیفه همه آنها، سرگرم کردن کاربران میباشد. یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در این میان، بازی های تیراندازی یا شوتر هستند که تاکنون نمونه های معروفی از آنها تولید شده است.

بازی "Metal Shooter" که در ادامه به معرفی آن میپردازیم، از همین سبک بوده و اوقات سرگرم کننده ای برای شما به وجود می آورد. با ما در بررسی این بازی اندرویدی همراه شوید.

بازی Metal Shooter

بازی Metal Shooter

بازی فوق از سه مرحله تشکیل شده که در هر کدام باید یک مسیر طولانی را طی نموده و در این راه دشوار که چالش های متعددی را در روبروی شما قرار میدهد، لشکری بی پایان از دشمنان را نابود کنید. تیراندازی بی امان به سمت دشمن تا دندان مسلح، گیم پلی "Metal Shooter" را بسیار هیجان انگیز نموده و در آن به هیچ عنوان، احساس یکنواختی نخواهید کرد. در این بازی اندرویدی 8 کاراکتر با قابلیت های متفاوت وجود دارند که البته، تنها مورد اول رایگان بوده و در ازای انتخاب بقیه آنها باید مبلغی را به دلار بپردازید. به نظر میرسد که برای شروع یک جنگ تمام عیار، همین کاراکتر اول کفایت میکند پس آن را انتخاب نمایید تا به یک مبارزه جانانه بپردازیم.

بازی Metal Shooter

در صفحه بعدی این بازی اندرویدی، میتوانید هر کدام از مراحل 3 گانه را برگزینید اما قبل از آن باید مرحله اول را به پایان برسانید که درصد پیشرفت شما در نوار پایین آن به نمایش درمی آید. همانطور که گفتیم مراحل "Metal Shooter" طولانی هستند و درواقع چک پوینت هایی در آنها قرار داده شده که با رسیدن به آنها، بازی بطور خودکار ذخیره گردیده و درصورتی که جان کاراکتر از دست برود، باید از همان نقطه ادامه دهید. چنانچه بر روی گزینه Reset اشاره کنید، ذخیره ها از بین خواهند رفت بنابراین در استفاده از این گزینه، نهایت دقت را داشته باشید!

حرکت کاراکتر در بازی فوق، به وسیله یک دکمه کنترلی و در 8 جهت مختلف انجام میپذیرد تا بتوانید از همه طرف دشمنان را به رگبار ببندید. علاوه بر این، دکمه های دیگری برای پرش، شلیک و نارنجک انداختن به چشم میخورد که با ترکیب آنها به یک نابودگر شکست ناپذیر تبدیل خواهید شد! در "Metal Shooter"، دشمنان از آسمان و زمین به سمت شما هجوم می آورند و ماشین های جنگی خطرناکی مثل تانک، هلیکوپتر و غیره در سر راهتان قرار میگیرند. البته جای نگرانی نیست چون در مسیر حرکت کاراکتر، انواع تجهیزات، مهمات و جعبه کمک های اولیه (جان) ظاهر میگردند که با استفاده از آنها میتوانید هر مانعی را از سر راه خود بردارید هرچند چالش اصلی شما، در محل چک پوینت ها اتفاق می افتد.

blog_25164_4

بازی Metal Shooter

در این بازی اندرویدی چون هیچ نوع تجهیزاتی برای خرید وجود ندارد، خبری از امتیازات سکه ای یا الماسی نیست و همانطور که گفتیم، تنها امکان خریداری کاراکترها به دلار پیش بینی شده است. البته این موضوع از هیجان "Metal Shooter" کم نمیکند و شما میتوانید با سایر کاربران که روند پیشرفتشان در Leaderboard ثبت شده، به رقابت بپردازید. همچنین دستاوردهایی در بازی فوق تعریف گردیده اند که تلاش برای رسیدن به آنها، نوعی رقابت به وجود می آورد. گرافیک دو بعدی جذاب، انیمیشن ها و جلوه های تصویری خلاقانه، موزیک هیجانی و افکت های صوتی جالب، از دیگر ویژگی های این بازی هستند که در کنار گیم پلی درگیر کننده آن، رضایت کاربران را تا حد زیادی برآورده خواهند کرد.

بازی Metal Shooter

توضیحاتی که درباره "Metal Shooter" ذکر شد، نشان میدهد که با یک بازی سرگرم کننده در سبک تیراندازی روبرو هستید که میتواند به خوبی در اوقات فراغت شما جا باز کند. صحت این موضوع از تعداد دانلودهای این بازی اندرویدی توسط کاربران سراسر دنیا قابل تشخیص میباشد که پیشنهاد میکنیم به آنها بپیوندید و لذت ببرید!

معرفی بازی Metal Shooter؛ مینی کماندوهای نابودگر

معرفی بازی Metal Shooter؛ مینی کماندوهای نابودگر

اینها را هم بخوانید