بازی UFB

معرفی بازی UFB : مبارزه نفس گیر میان زمین و هوا

برای تولید یک بازی رایانه ای، ایده های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها از دنیای واقعی الهام گرفته شده اند. در این میان، رشته های ورزشی ایده مناسبی به شمار میروند که از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و  کمتر کسی را میتوان یافت که نمونه ای از این سبک بازی ها را انجام نداشته باشد. تولیدکنندگان بازی های ورزشی، ترفندهای مختلفی را به کار می بندند تا هیجان کافی را به مخاطبان القا کنند هرچند رشته های رزمی و مبارزه ای، بطور ذاتی این هیجان را در خود دارند.

در ادامه قصد داریم که شما را وارد رینگ مبارزه کنیم تا یک کشتی جانانه با حریف خود بگیرید! با ما همراه شوید تا به معرفی بازی اندرویدی "UFB" بپردازیم.

بازی UFB

کاملا مشخص است که برای کشتی گرفتن و مبارزه در رینگ به یک حریف نیاز دارید. در بازی فوق میتوانید حالت تک نفره را انتخاب نموده و با هوش مصنوعی مبارزه کنید یا اینکه با دوست خود و بر روی یک دستگاه، این بازی را انجام دهید. لمس طولانی و رها کردن دکمه حمله، تنها عمل برای کنترل کاراکتر در "UFB" میباشد و کار سختی در پیش نخواهید داشت.

بازی UFB

اینطور که پیداست برای مبارزه آماده شده اید و میخواهید طرف مقابل را ضربه فنی کنید اما باید یه یاد داشته باشید که در این بازی اندرویدی سه عامل سرعت، دقت و عکس العمل به موقع، حرف اول را برای کسب پیروزی میزند. مسابقه کشتی در "UFB" با دنیای واقعی تفاوت دارد و در اینجا شما با کشتی گیرهای پرنده سر و کار خواهید داشت که از این سوی رینگ به سوی دیگر میپرند! در حین انجام این پرش ها، اگر بتوانید بر سر حریف فرود بیایید، یک ضربه کاری به او وارد کرده اید و سومین ضربه، برد شما را رقم میزند.

بازی UFB

بازی UFB

این گیم پلی، در حالی که ساده به نظر میرسد اما در عین حال بسیار جذاب و هیجان انگیز است. گرافیک بازی و موزیک و افکت های صوتی جالب نیز به افزایش هیجان در "UFB" کمک کرده اند. بد نیست بدانید که در بازی فوق، امکان استفاده از تجهیزات کمکی و ارتقای کشتی گیرها نیز پیش بینی شده که البته برای خرید آنها باید به گوگل پلی متصل شوید. در کل باید گفت که همه چیز فراهم گردیده تا شما یک مبارزه نفس گیر و لذت بخش را تجربه کنید!

این بازی اندرویدی، دفعات زیادی در سراسر دنیا دانلود شده و بین مخاطبان از محبوبیت خوبی برخوردار است. پیشنهاد میکنیم شما نیز به این جمع ملحق گردیده و به یک کشتی گیر حرفه ای در "UFB" تبدیل شوید و لحظات سرگرم کننده ای را در اوقات فراغت خود  سپری نمایید.

 

صحنه هایی از بازی اندرویدی UFB

اینها را هم بخوانید