معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

طی سه روز گذشته (31 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه 1396) تعدادی برنامه و بازی در کافه بازار منتشر شدند که ما قصد داریم 10 عنوان برتر آنها را در شماره صد و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 مزرعه شمالی

در این بازی اندرویدی که به سبک استراتژی میباشد باید یک زمین زراعی ایجاد نموده و با کاشت محصولات مختلف و فروش آنها، مزرعه خود را آباد کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 ملکانا

برای ثبت ملک های فروشی یا اجاره ای میتوانید از این برنامه اندرویدی که دارای قابلیت نمایش تصاویر 360 درجه از املاک نیز میباشد، بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 طب شفا

اگر از جمله کسانی هستید که بیماری های خود را به روش طب سنتی درمان میکنید، این اپلیکیشن اندرویدی و مطالب مفید آن برای شما سودمند خواهد بود.

لینک دانلود از کافه بازار

4 عضوکده تلگرام

صاحبان کانال های تلگرام برای بهبود کسب و کارشان میتوانند از این برنامه اندرویدی جهت افزایش تعداد اعضای کانال خود کمک بگیرند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 نرم افزار راهنمایی و رانندگی

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی از آموزش های لازم جهت اخذ گواهینامه رانندگی تشکیل شده است که میتواند برای عموم افراد مفید باشد.

لینک دانلود از کافه بازار

6 آوانس کارت

با استفاده از این برنامه اندرویدی که بین صاحبان مشاغل و مشتریان آنها ارتباط برقرار میکند، میتوانید از پیشنهادات و تخفیف های اطراف خود آگاه شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 دیکشنری هوشمند فونیکس

این اپلیکیشن اندرویدی با امکانات مفید و محتوای کاملی که دارد به شما در ترجمه کلمات و متون انگلیسی یاری میرساند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 چهارگوش

علاقه مندان به بازی های معمایی و چالش برانگیز میتوانند این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام داده و از گیم پلی متفاوت آن لذت ببرند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 همشهر

اگر ساکن شهرهای تبریز، ارومیه، زنجان و حومه آنها هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی برای سفارش آنلاین تاکسی استفاده کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بالا بردن سرعت گوشی + پاک کردن حافظه

این برنامه اندرویدی با امکاناتی که دارد علاوه بر افزایش سرعت گوشی شما و آزادسازی حافظه آن، عمر باطری دستگاه را نیز افزایش میدهد.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

پیگیر اپلیکیشنی برای مدیریت هزینه های گروهی و انتقال وجه بین دوستان

ارسال آسان برنامه درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران

مدیریت کجافود اپلیکیشن مدیریتی برای صاحبان رستوران های ثبت شده در کجافود

توگدر موتور جستجوی هوشمند برای یافتن وبسایت های مفید

والیبال آنلاین بازی رقابتی و آنلاین والیبال

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Camera Guard Free برنامه جلوگیری از نفوذ هکرها از طریق دوربین دستگاه

Bean Boy بازی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

FaceApp اپلیکیشنی برای ویرایش حرفه ای تصاویر

Infectonator بازی جذاب تبدیل آدم ها به زامبی!

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید