معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 105

طبق معمول همیشه و در شماره صد و پنجم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که طی سه روز گذشته (3 تا 5 اردیبهشت ماه 1396) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنیال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، AppReview را در ادامه همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 آفگرد | سامانه تخفیفات شهری

با استفاده از این برنامه اندرویدی، شما میتوانید از تخفیف های موجود در شهر خود آگاه شوید یا اگر صاحب کسب و کاری هستید، تخفیف خدمات یا کالاهایتان را بطور رایگان به ثبت برسانید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 دانشیار

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی از آموزش های جامع در موضوعات متنوع تشکیل شده که اگر فرصت شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید، میتوانید از آنها بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 تندآموز زبان 504

این برنامه اندرویدی با روش آموزش موثر خود به شما کمک میکند که زبان انگلیسی را بیاموزید و ترجمه لغات کتاب 504 را به خوبی یاد بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 موزیکا

اگر به موزیک علاقه مند هستید و میخواهید جدیدترین آهنگ ها را در تلفن همراه خود داشته باشید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک شبکه اجتماعی با موضوع موسیقی استفاده کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 قهرمان جنگل

در این بازی اندرویدی که به سبک اکشن میباشد، شما در نقش نگهبان محیط زیست ظاهر خواهید شد و باید با تمام قدرت از غارت جنگل توسط قاچاقچیان جلوگیری نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 کافه خاطره

این برنامه اندرویدی در واقع یک شبکه اجتماعی بوده که در آن میتوانید خاطرات روزانه خود را ثبت کنید و با دیگر کاربران به تعامل بپردازید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 همراهان

اگر به یک راهنمای خوب برای بررسی گوشی های موبایل و لوازم جانبی آنها نیاز دارید تا خرید مطمئن تری داشته باشید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 عکس گیف

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات قدرتمند آن میتوانید عکس های متحرک جالب بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 موبوگالری مخفی کردن عکس و فیلم

این اپلیکیشن اندرویدی با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری قوی به شما کمک میکند تا عکس، فیلم، موزیک، اسناد و هر نوع فایل دیگر را از دسترسی دیگران محفوظ نگه دارید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بوف

علاقه مندان به بازی های معمایی میتوانند با انجام این بازی اندرویدی و مجموعه گیم های متنوع آن، در اوقات فراغت خود سرگرم شوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

اینستاویژن جعبه ابزاری برای استفاده بهتر از اینستاگرام

آهنگ زنگ موبایل مای رینگتون مجموعه ای از آهنگ های مناسب برای زنگ موبایل

جت فالو اینستاگرام برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

جت لایک اینستاگرام اپلیکیشن افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام

دمنوش های گیاهی مرجع آشنایی با طرز تهیه و خواص دمنوش های گیاهی

شکارچی مگس ها بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده

مجله گردشگری دانندگی منبع اطلاعات گردشگری ایران

On_time اپلیکیشنی برای برنامه ریزی کارها

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Hardest Stickman Games بازی ساده و سرگرم کننده با گیم پلی متفاوت

Food Evolution بازی تفننی با موضوع مدیریت رستوران و تهیه خوراکی

0u0 بازی ساده با گیم پلی جالب

Sine Line بازی سرعتی با گیم پلی جالب

Noir بازی متفاوت با گرافیک جالب و گیم پلی جذاب

Monster Cracker بازی جویدن بیسکوییت ها با هیولای کوچک و بامزه

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید