معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 106

بعد از گذشت سه روز (6 تا 8 اردیبهشت ماه 1396) از شماره قبلی سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، اکنون به شماره صد و ششم رسیدیم و قصد داریم 10 عنوان برتر که در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. در ادامه AppReview را همراهی کنید تا با این عناوین بیشتر آشنا شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 کتابخوان همراه

اگر میخواهید در اوقات فراغت خود به مطالعه بپردازید میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده نموده و با عضویت در آن، از مجموعه کتاب های  ن

مفید با موضوعات متنوع بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بانکی مون

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به بسیاری از خدمات الکترونیکی از جمله استعلام خلافی خودرو، پرداخت قبض، خرید شارژ سیم کارت و دیگر امور دیجیتال دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 پیش فاکتور

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن، میتوانید به راحتی برای مشتریان خود فاکتور صادر نموده و با ارسال آن از طریق پیام رسان ها، در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 شماره یاب و مکان یاب حرفه ای

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا تمام تماس های ورودی و خروجی خود را به راحتی مکان یابی نموده و جزئیات آنها را ببینید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اتوبان

در این بازی اندرویدی که به سبک رانندگی بوده و به صورت آنلاین انجام میشود، شما باید در جاده های بین شهری با سرعت زیاد برانید و از سایر رقبا جلو بزنید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 کارت بانک همراه

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید همه کارت بانک های خود را مدیریت نموده و در موقع لزوم به راحتی از اطلاعات آنها استفاده کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 فالوئر بازار

اگر میخواهید تعداد دنبال کنندگان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را افزایش دهید و لایک بیشتری برای پست هایتان دریافت نمایید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ممبر چنل

با ثبت کانال تلگرام خود در این برنامه اندرویدی میتوانید آن را در معرض دید صدها کاربر قرار دهید که منجر به افزایش تعداد اعضای آن میشود.

لینک دانلود از کافه بازار

9 خواب نما (تعبیر خواب)

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع مرجع کاملی برای تعبیر خواب های شما میباشد که میتوانید از محتوا و امکانات مفید آن در این زمینه بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 حدس معما2

علاقه مندان به بازی های فکری با موضوع کلمات و دانستنی ها، میتوانند از انجام این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت ببرند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

تاپسی دیتا شمال درخواست آنلاین تاکسی در شهر بابل و حومه

آخرین خبر تکنولوژی دریافت آخرین اخبار با موضوع تکنولوژی

داگز لند مرجع آموزش نگهداری از سگ و آشنایی با نژادهای مختلف

هه ناره بازی حدس کلمات به زبان کردی

ابزار ذکر مجموعه دعاهای پرفیض به همراه ذکرشمار و قبله نما

شکارچی بازی اکشن با گرافیک و گیم پلی جالب

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

AlSpider بازی متفاوت مرد عنکبوتی با گرافیک و گیم پلی جذاب

Chicken بازی اکشن و هیجان انگیز با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

Add Watermark Free برنامه اضافه گردن لوگو یا واترمارک به تصاویر

8in1 Solitaire هشت بازی کارتی (پاسور) متنوع

Castlefall بازی هیجان انگیز نبرد قلعه با گرافیک متفاوت

Virtual Beggar بازی جالب با موضوع کمک به فقیر برای ثروتمند شدن!

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید