معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 108

دو روز دیگر را هم پشت سر گذاشتیم و قصد داریم در شماره صد و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر که طی روزهای قبل (12 و 13 اردیبهشت ماه 1396) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، AppReview را در ادامه همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 تفریحانه

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید بلیط مجموعه های تفریحی سراسر کشور را به صورت آنلاین تهیه نمایید و از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کلیپچه

در این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به مجموعه ای از کلیپ های تصویری با بیش از 10 موضوع مختلف دسترسی داشته باشید و آنها را به صورت آنلاین ببینید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 شبکه مجازی ختم آنلاین قرآن کریم

این برنامه اندرویدی درواقع یک شبکه مجازی میباشد که کاربران در آن میتوانند به صورت گروهی، قرآن کریم را ختم کنند و از ثواب آن بهره مند گردند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کافه گرام

اگر صاحب صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام هستید و قصد دارید با آنها به کسب درآمد بپردازید، به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید تعداد اعضای آنها را افزایش دهید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 استارگرام

برای پیام رسانی با برخورداری از امکانات جالب و پیشرفته، میتوانید از این برنامه اندرویدی به عنوان نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام استفاده نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 همراه طب

این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه مفیدی از آموزش های لازم در رابطه با طب سنتی میباشد که میتوانید از آن برای درمان بیماری ها یا پیشگیری از آنها بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 کینگ کنکور

متقاضیان ورود به دانشگاه میتوانند از مجموعه سوالات و امکانات مفید این برنامه اندرویدی برای شرکت در کنکور تمامی رشته ها استفاده کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اطلس سلامت

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید با خواص صدها میوه، سبزیجات و گیاهان دارویی آشنا شده و مطالب مفید آن را برای سلامت خود به کار ببندید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 LockClock

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا اپلیکیشن ها یا بازی های نصب شده بر روی گوشی خود یا فرزندانتان را در زمانبندی های دلخواه قفل نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 قفل کودک

اگر برای قفل کردن گوشی خود و برنامه های نصب شده بر روی آن از دست کودکان خود به یک دستیار با امکانات مفید نیاز دارید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

کتاب تهران برنامه اطلاع رسانی درخصوص نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

طوفان مرگ بازی هیجان انگیز با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

سه سوت فود سفارش غذای آنلاین در شهر تبریز

بانک پیامک های فارسی مجموعه ای از پیامک های زیبا در دسته بندی های مختلف

مگا تاکسی اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی در اصفهان

الو بار سرویس حمل بار آنلاین در تهران و البرز

شفر آنلاین برنامه درخواست خودرو آنلاین در شهر تبریز

ویترین اپلیکیشنی برای مطالعه کتاب های حاوی واقعیت افزوده

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Self-help Anxiety Management برنامه ای برای کنترل اضطراب و استرس

BeautyPlus ویرایش عکس با فیلترهای انیمیشن دار

Face Swap اپلیکیشن ویرایش تصاویر با امکانات متعدد

Face Camera برنامه تغییر عکس با امکانات ویرایشی خوب

Snap Camera – Filters ویرایش تصاویر با فیلترهای متنوع

Keep The Ball بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده

Volume Notification کنترل صدای بخش های مختلف دستگاه از نوار اعلان ها

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید