معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 11

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 11

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم و به دلیل وجود ایام تعطیل، شاهد انتشار تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی بودیم که بهترین نمونه های آنها را در هر روز به شما معرفی کردیم. اکنون در یازدهمین شماره از این سری مقالات اپریویو نیز قصد داریم شما را با 10 اپلیکیشن و بازی برتر که در روز قبل (12 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر گردیدند، آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه شوید تا این عناوین را نام ببریم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن واحد 98

زندگی در آپارتمان و مجتمع های مسکونی، آداب و رسوم خاص خود را دارد و به همین دلیل یکی از ساکنین به عنوان مدیر انتخاب میشود تا امور مربوط به ساختمان را سر و سامان دهد. اگر شما مدیر یک مجتمع مسکونی یا تجاری هستید، این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا مدیریت بهتری داشته باشید. امکانات مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات "واحد 98" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن هواشناسی پیشرفته

دیگر زمان اینکه وضعیت آب و هوا ما را غافلگیر کند، گذشته است به این شرط که ابزار دقیقی برای اطلاع از اوضاع آب و هوا در روزها و ساعت های آینده در اختیار داشته باشیم. این اپلیکیشن اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که به کمک آن میتوانید وضعیت آب و هوا در شهر محل سکونت خود و یا هر نقطه از جهان را به صورت لحظه ای دریافت کنید. گرافیک زیبا و کاربرپسند، نمایش اطلاعات دقیق و رابط کاربری استاندارد، از جمله ویژگی های "هواشناسی پیشرفته" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن Pinngle

وقتی که اینترنت در دسترس باشد و یک اپلیکیشن پیام رسان نیز بر روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت نصب کنیم، میتوانیم به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نماییم حتی اگر در آنسوی کره زمین باشند. این برنامه اندرویدی یک پیام رسان جدید است که قابلیت های مفیدی دارد و به کمک آن، امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری و همچنین ارسال پیام بر بستر اینترنت میسر میشود. سرعت بالا، راحتی استفاده و محیط کاربرپسند از خصوصیات قابل ذکر برای "Pinngle" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن امن گرام (تلگرام غیررسمی)

هرچند به لطف شبکه جهانی اینترنت، این روزها امر پیام رسانی با سرعت زیاد و به راحتی انجام میپذیرد اما از سوی دیگر، بحث امنیت اطلاعات شخصی نیز مطرح میشود. این اپلیکیشن اندرویدی یک نسخه غیر رسمی از پیام رسان محبوب تلگرام میباشد که به زبان فارسی بوده و قابلیت های امنیتی مفیدی مثل پیگیری فرد مهاجم در آن گنجانده شده است. ویژگی هایی که میتوانیم برای "امن گرام" نام ببریم، شامل امکانات متنوع و کاربردی، ظاهر زیبا و رابط کاربری روان میشود.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن عضوگیر (ممبر) تلگرام

یکی از قابلیت های جالب تلگرام که بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شکل گیری نوع جدیدی از کسب و کارهای اینترنتی شد، امکان ایجاد کانال با موضوعات مختلف و جذب مخاطب برای آن میباشد. چنانچه شما نیز دارای کانال شخصی خودتان در تلگرام هستید و قصد کسب درآمد از آن را دارید، این برنامه اندرویدی به افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامتان کمک خواهد کرد. برای "عضوگیر تلگرام" باید به ویژگی هایی همچون قالب گرافیکی زیبا و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن میکس آهنگ، فیلم و عکس

افراد علاقه مند به عکس و ویدیو، تمایل دارند که خلاقیت هایی بر روی تصاویر مختلف یا کلیپ های ویدیویی انجام داده و نتیجه نهایی را با دیگران به اشتراک بگذارند. بدین منظور به ابزارهایی نیاز هست که این اپلیکیشن اندرویدی یکی از آنها محسوب میشود و به کمک آن میتوانید موزیک های دلخواهتان را با عکس یا ویدیوهای مورد نظر خود میکس نموده و افکت های جالبی بر روی آن بگذارید. امکانات کاربردی، محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان از جمله خصوصیات "میکس آهنگ، فیلم و عکس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن کوک هوشمند

در طول شبانه روز کارهای کوچک و بزرگی بسیاری برای انجام دادن هست که درجه اهمیت هرکدام متفاوت است. اگر تعداد این کارها زیاد شود، امکان فراموش کردن برخی از آنها وجود دارد اما به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید برای کارهای خود یادآور تنظیم نموده و از فراموش شدن آنها جلوگیری کنید. برای "کوک هوشمند" باید ویژگی هایی از قبیل محیط ساده و زیبا و همچنین راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن یادداشت+اطلاع رسانی در اعلانات

تا همین چند سال پیش و قبل از ظهور گجت های هوشمند مثل تلفن همراه و تبلت، یادداشت های مهم خود را بر روی کاغذ و در دفترچه مینوشتیم که برخی از آنها را هم فراموش میکردیم! این دوران دیگر به سر رسیده و ابزارهایی مثل این اپلیکیشن اندرویدی (قابل نصب روی اندروید 4.4.2 و بالاتر) به ما کمک میکنند تا یادداشت های مهم همیشه جلوی چشم ما قرار بگیرند. ویژگی بارز "یادداشت+اطلاع رسانی در اعلانات" سادگی عملکرد آن میباشد.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن درمان زانو درد

امروزه منابع علمی بسیار زیادی برای یادگیری در دسترس وجود دارند و میتوانیم در هر موضوع، اطلاعات خوبی به دست آوریم. در این برنامه اندرویدی، مطالب مفیدی درباره زانو درد و روش های درمان آن وجود دارد. محتوای غنی، رابط کاربری استاندارد و ظاهر زیبا از جمله خصوصیات "درمان زانو درد" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن قفل سنسوری

از آنجا که در تلفن همراه یا تبلت خود اطلاعات شخصی نگهداری میکنیم، بطور پیش فرض برای این دستگاه ها امکان قفل قرار داده شده است. این اپلیکیشن اندرویدی عملکرد ساده ای دارد که شاید در بعضی مواقع بسیار مفید واقع شود. به کمک "قفل سنسوری" میتوانید دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود را بدون فشردن دکمه های سخت افزاری و تنها با حرکت دست، قفل کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید