معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 12

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 12

باز هم یک روز دیگر و باز هم مقاله ای دیگر با معرفی 10 اپلیکیشن و بازی برتر که روز گذشته (13 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند. در شماره دوازدهم از سری مقالات بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با عناوینی که نصب آنها بر روی تلفن همراه یا تبلت میتواند مفید باشد، آشنا خواهیم کرد. اگر نمیخواهید این عناوین را از دست بدهید، در ادامه با AppReview همراه شوید!

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن Photoshop Mix

چندی پیش کمپانی بزرگ Adobe، نسخه کوچکی از نرم افزار بسیار محبوب فتوشاپ را برای اندروید منتشر کرد که هم اکنون در مارکت کافه بازار نیز قرار گرفته است. با استفاده از این برنامه اندرویدی و ابزارهای شگفت انگیز آن، میتوانید تصاویر خلاقانه ای بسازید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. قابلیت های متنوع و رابط کاربری روان از جمله ویژگی های "Photoshop Mix" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی پونگا

داستان های تخیلی مورد استقبال شمار زیادی از مردم قرار میگیرند و این موضوع باعث شده که بازی های رایانه ای متعددی به این سبک تولید گردد. این بازی اندرویدی از همین نوع و در سبک ماجراجویی میباشد که در آن باید عشق پونگا را از دست اژدها نجات دهید. از جمله خصوصیات "پونگا" باید به گیم پلی درگیرکننده و گرافیک خلاقانه آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن سوپرگرام (تلگرام پیشرفته و رایگان)

این روزها نسخه های غیررسمی متعددی از پیام رسان محبوب تلگرام منتشر میشوند که البته دارای مجوزهای لازم و امنیت کافی نیز هستند اما امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یک تلگرام پیشرفته به زبان فارسی میباشد که قابلیت های جالبی در آن گنجانده شده است. محیط کاربرپسند، امکانات متنوع و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "سوپرگرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی The Arcturus : The Beginning

پس از پایان جنگ در سرزمین Arcturus، یکی از فرماندهان جنگ داخلی به زندگی ساده خودش باز میگردد اما زمان زیادی طول نمیکشد که جنگی بزرگتر برپا میشود و شما باید در نقش این فرمانده، تصمیم بگیرید که سرزمین خود را نجات دهید و یا تسلیم شوید! داستان این بازی اندرویدی که به سبک ماجراجویی میباشد، به اندازه ای جذاب هست که اوقات سرگرم کننده ای را برای کاربران طرفدار این سبک به وجود آورد. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب، از خصوصیات "The Arcturus" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن TSF Launcher

اگر میخواهید صفحه نمایشگر تلفن همراه خود را به شکلی زیبا و منحصر به فرد درآورید، این برنامه اندرویدی برای شما مناسب خواهید بود. اپلیکیشن فوق یک لانچر سه بعدی است که ابزارهای شخصی سازی متنوع و جالبی در آن وجود دارد. برای "TSF Launcher" میتوانیم به ویژگی هایی مانند جلوه های انیمیشنی خلاقانه، ویجت های کاربردی مختلف و تغییر ظاهری آیکن برنامه ها اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن بعدا پیام کن!

همه ما در بسیاری از مناسبت ها مثل تولد، نوروز، جشن ها، ایام شهادت و غیره، اقدام به ارسال پیام های تبریک و تسلیت به مخاطبین خود میکنیم که البته شاید در بعضی مواقع دچار فراموشی شویم. این اپلیکیشن اندرویدی تولید شده تا ارسال پیام مناسبتی برای دوستان خود را هیچگاه فراموش نکنیم چون به کمک آن میتوانیم پیام ها را زمانبندی نموده و حتی آنها را به صورت گروهی (اندروید 5 به بالا) بفرستیم. رابط کاربری روان و ظاهر کاربرپسند از خصوصیات "بعدا پیام کن" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن Metronome

افرادی که قصد یادگیری موسیقی و آشنایی با نت ها، ریتم ها و سایر نکات مربوط به این رشته را دارند، میتوانند از این برنامه اندرویدی بهره ببرند. امکانات جالبی مثل پخش آهنگ های دلخواه و نمایش جزئیات موزیک آنها با قابلیت ایجاد تغییر در ریتم، به کاربران کمک میکنند تا تمرین موثری را تجربه نمایند. گرافیک زیبا و رابط کاربری حرفه ای، را باید به عنوان ویژگی های "Metronome" نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن مخاطب پلاس

یکی از اطلاعات مهم که افراد در تلفن همراه خود ذخیره میکنند، فهرست مخاطبین و شماره تلفن آنها میباشد که باید در محافظت از آن بسیار مراقب بود. پشتیبان گیری از لیست مخاطبین، بهترین راه برای حفظ این اطلاعات مهم است که این اپلیکیشن اندرویدی، امکانات مفیدی بدین منظور در اختیار شما قرار میدهد. محیط جذاب و استفاده راحت برای همه اقشار کاربران، از خصوصیات "مخاطب پلاس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی Polytopia

بازی های سبک استراتژی در دنیا طرفداران زیادی دارند و یکی از دلایل این محبوبیت، امکان ایجاد قلمروی حکمفرمایی و مدیریت هوشمندانه آن میباشد بطوری که مهاجمان نتوانند به سرزمین ما هجوم بیاورند. در این بازی اندرویدی نیز همین اتفاق می افتد و شما باید قلمرو خود را بسازید و برای پیشرفت آن تلاش کنید. گرافیک خلاقانه و گیم پلی سرگرم کننده از جمله ویژگی های "Polytopia" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 کافه تلگرام

امکان ایجاد کانال و سوپرگروه در پیام رسان تلگرام، سبک جدیدی از کسب و کار اینترنتی را به وجود آورد که در بعضی موارد به درآمدهای چشمگیر نیز منجر شده است. چنانچه شما هم دارای کانال یا گروه تلگرام هستید و قصد دارید از آن کسب درآمد کنید، به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید تعداد اعضای آن را افزایش دهید. ظاهر کاربرپسند و رابط کاربری روان از خصوصیات "کافه تلگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید