معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 139

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 169

طبق روال همیشه و در ادامه سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم شما را با 10 عنوان برتر آشنا کنیم. در شماره 169 از این سری مقالات با ما همراه باشید.

اپلیکیشن پزشک همراه

پزشک همراه

محتوای این برنامه اندرویدی از نسخه های طب سنتی همراه با بیش از 400 پرسش و پاسخ پزشکی تشکیل شده است. در پزشک همراه میتوانید دستورالعمل های موثری برای چاقی یا لاغری بیابید و با خواص گیاهان مختلف آشنا شوید. دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن کنکور آنلاین

کنکورآنلاین

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به صورت آنلاین در آزمون های تعیین سطح و طبقه بندی شده کنکور شرکت کنید. کنکورآنلاین برای ورود موفقیت آمیز به دانشگاه و رشته تحصیلی دلخواه به شما کمک میکند.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن بوکت

بوکت

در این برنامه اندرویدی میتوانید نسخه الکترونیکی کتاب های درسی خود را با قیمت مناسب بخرید. امکان خرید قانونی بیش از 1 میلیون کتاب الکترونیکی در بوکت فراهم شده است. دانلود از کافه بازار
بازی امیرو ماهی بگیر

امیرو ماهی بگیر

اگر به غواصی در سواحل صخره ای جنوب ایران و شکار ماهی علاقه دارید، این بازی اندرویدی برای شما سرگرم کننده خواهد بود. مراحل متنوع با گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های امیرو ماهی بگیر هستند.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن تم گرام

تم گرام (قالب های تلگرام)

برای دانلود پوسته های زیبا و متنوع تلگرام با امکان نصب مستقیم، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده کنید. در تم گرام مجموعه بزرگی از قالب های زیبای تلگرام وجود دارد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن حریف تمرینی

حریف تمرینی (بدنسازی)

این برنامه اندرویدی یک راهنمای خوب برای تمرین بدنسازی میباشد که میتوانید از وجود آن در باشگاه بهره ببرید. حریف تمرینی شامل آموزش های ویدیویی بدنسازی با مجموعه ای از دیگر امکانات مفید میشود.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن رایان بوک

رایان بوک

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک کتابخانه جامع از کتاب های دانشگاهی است که به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس شما قرار دارد. تعداد کتاب های موجود در رایان بوک به بیش از 3000 عنوان میرسد.

دانلود از کافه بازار

بازی مهمان اصغر آقا 2

مهمان اصغر آقا 2

داستان این بازی اندرویدی با حال و هوای مهمانی های ایام نوروز همخوانی دارد و در آن باید با مهمانی رفتن، به دنبال اصغر آقا بگردید! گیم پلی جالب مهمان اصغر آقا 2 میتواند برای شما سرگرم کننده باشد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن حسابداری کسب و کار

حسابدار کسب و کار

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد حسابداری امور مالی فروشگاه و شرکت خود را دارید، این برنامه اندرویدی امکانات مفیدی را در اختیارتان قرار میدهد. حسابدار کسب و کار برای مشاغلی که کالا یا خدمات میفروشند، مناسب است.دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن فارمستان

فارمستان! مدیریت کشاورزی

برای مدیریت فرآیندهای مزرعه خود میتوانید از امکانات مفید این اپلیکیشن اندرویدی استفاده کنید. کشاورزان به کمک فارمستان، کنترل بهتری بر روی مزرعه خود خواهند داشت. دانلود از کافه بازار
تذکر اپریویو، اپلیکیشن و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید