معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 139

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 171

بعد از گذشت یک هفته و در شماره 171 از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم شما را با 10 عنوان برتر آشنا کنیم. اگر به دنبال بازی های سرگرم کننده یا اپلیکیشن های مفید هستید، در ادامه با ما همراه شوید.

بازی بسکتبالیا

بسکتبالیا

این بازی اندرویدی با گیم پلی جالب و گرافیک خلاقانه برای علاقه مندان به ورزش بسکتبال، جذاب خواهد بود. در بسکتبالیا باید توپ را همراه با حرکات نمایش در داخل سبد بیندازید تا تماشاچیان شما را تشویق کنند.

دانلود از کافه بازار

بازی آشپزباشی

آشپزباشی

اگر به مدیریت رستوران و پخت غذاهای خوشمزه علاقه دارید، این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام دهید. آشپزباشی از گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک جذابی بهره میبرد و دارای رده بندی آنلاین نیز هست.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن هفتاد سی

هفتاد سی

با استفاده از این برنامه اندرویدی که توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تولید شده، میتوانید به راحتی کارت شارژ و بسته اینترنتی بخرید. امکان پرداخت انواع قبض نیز در هفتاد سی پیش وجود دارد.

دانلود از کافه بازار

بازی کاکتوس دوئل (بازی آنلاین)

کاکتوس دوئل (بازی آنلاین)

در این بازی اندرویدی باید به صورت آنلاین، با دیگران بر سر ساختن کلمه های بیشتر به رقابت بپردازید. کاکتوس دوئل به صورت تک نفره نیز قابل انجام است و در آن میتوانید با رقیب خود چت کنید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن پروسیس

پروسیس

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع یک شبکه اجتماعی میباشد که میتوانید دفتر مجازی خود را در آن تاسیس نمایید. پروسیس برای یکپارچه سازی شبکه سازمانی و حرکت در راستای شهر هوشمند طراحی شده است.

دانلود از کافه بازار

بازی موتوری : فرار بزرگ

موتوری: فرار بزرگ

داستان این بازی اندرویدی از جایی شروع میشود که آقای موتوری باید با انجام ماموریت های هیجان انگیز، شرط ازدواج با دختر "مش رحیم" را به دست آورد. در موتوری : فرار بزرگ با آدم های مختلف و ماموریت های جالبی روبرو خواهید شد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن هم کلاسی

هم کلاسی

در این برنامه اندرویدی دانش آموزان و والدین آنها میتوانند با معلمان، مشارکت بیشتری در فعالیت های آموزشی داشته باشند. هم کلاسی از امکانات مفیدی برای افزایش کیفیت تحصیلی دانش آموزان بهره میبرد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن آقای املاک

آقای املاک

اگر قصد خرید و فروش ملک و ثبت آگهی املاک در یک بستری تبلیغاتی مناسب را دارید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. در آقای املاک میتوانید خریدار یا فروشنده را از روی نقشه پیدا کنید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن فنک تسک

فنک تسک

این برنامه اندرویدی محل خوبی برای درخواست انجام پروژه های مختلف میباشد. صاحبان کسب و کارها میتوانند با ثبت نام در فنک تسک، پروژه های مربوط به حرفه خود را انجام داده و درآمد بیشتری بدست آورند.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبان لرن

آموزش زبان انگلیسی زبان لرن

برای یادگیری زبان انگلیسی میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی و شیوه های آموزشی موثر آن کمک بگیرید. با استفاده از زبان لرن، صحبت به زبان انگلیسی را به خوبی آموزش میبینید و با معنی لغات آشنا میشوید.دانلود از کافه بازار
تذکر اپریویو، اپلیکیشن و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید