معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 19

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 19

یک روز پاییزی دیگر هم گذشت و باز هم تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند که ما قصد داریم در نوزدهمین شماره از این سری مقالات اپریویو، به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز قبل (21 آذرماه 1395) بپردازیم. اگر میخواهید با این 10 عنوان برتر آشنا شوید، AppReview را در ادامه همراهی کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن تخفیفان شرکای تجاری

رقابت در دنیای کسب و کار هر روز بیشتر میشود و برای پیروزی در این نبرد باید مشتریان را به هر نحو راضی نگه داشت. یکی از راهکارهایی که بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرد، ارائه تخفیف میباشد و تاکنون سامانه هایی برای این کار تاسیس شده است. تخفیفان از جمله سامانه های تخفیف گروهی بوده که این برنامه اندرویدی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار میدهد تا به کمک آن بتوانند اعتبار کدهای تخفیف مشتری ها را بررسی کنند. برای "تخفیفان شرکای تجاری" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و رابط کاربری روان اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید نقد و بررسی مربوط به نسخه مشتریان تخفیفان را در اپریویو مطالعه نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن همگام

روش صحیح آموزش در همه مقاطع تحصیلی اهمیت دارد و باید از بهترین شیوه ها برای یادگیری استفاده نمود بطوریکه تاثیرگذاری طولانی داشته باشد. این اپلیکیشن اندرویدی به دانش آموزان دبیرستانی مقطع هفتم کمک میکند که دروس مختلف را از خود امتحان بگیرند و نمره نهایی را ببینند. رابط کاربری استاندارد و محیط کاربرپسند از خصوصیات "همگام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن موبایل بانک کوثر

در کشور ما موسسه های اعتباری مختلفی وجود دارند که هر کدام برای رضایت مشتریان خود، خدمات متنوعی را ارائه میدهند. موسسه اعتباری کوثر نیز این برنامه اندرویدی را در اختیار مشتریان قرار داده تا با استفاده از آن به انجام عملیات بانکی مختلف از قبیل انتقال وجه پایا، استعلام موجودی، پرداخت قسط و غیره بپردازند. استفاده راحت برای همه اقشار، ظاهر زیبا و امکانات مفید، ویژگی های قابل ذکر برای "موبایل بانک کوثر" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن همراه پرداخت کوثر

به لطف پیشرفت تکنولوژی، این روزها میتوانیم بسیاری از امور روزمره مانند انتقال وجه بانکی، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبض و غیره را در هر زمان و مکان با سرعت بالا انجام دهیم. در این اپلیکیشن اندرویدی نیز، امکاناتی فراهم شده تا کاربران بتوانند امور مذکور را به راحتی انجام داده و در وقت خود صرفه جویی کنند. محیط جذاب و رابط کاربری استاندارد از جمله خصوصیات "همراه پرداخت کوثر" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن طلگرام

هر روز به تعداد نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام افزوده میشود که هر کدام از آنها قابلیت های متفاوتی دارند. این برنامه اندرویدی نیز از همین نوع بوده که امکاناتی فراتر از نسخه اصلی تلگرام در اختیار شما میگذارد و نیز به زبان فارسی میباشد. برای "طلگرام" باید ویژگی هایی همچون قابلیت های مفید، گرافیک کاربرپسند و رابط کاربری روان آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن پایدار

امروزه بسیاری از سیستم های سنتی قبل که به صورت فیزیکی اداره میشدند، جای خود را به سیستم های مکانیزه و دیجیتالی داده اند. این موضوع برای واحدهای آموزشی مختلف نیز صدق میکند و وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی، ایجاد سامانه ای برای تعامل دانش آموزان با مدرس میباشد که همه موسسات و دانشگاه ها میتوانند از آن بهره ببرند. محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد، از جمله خصوصیات "پایدار" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن اکباتان آنلاین

در عصر تکنولوژی، میتوانیم بسیاری از کارها را به صورت آنلاین انجام دهیم و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنیم. این امکان نیز برای اهالی شهرک اکباتان فراهم شده که با استفاده از این برنامه اندرویدی، از آدرس و شماره تلفن همه مراکز تجاری، پزشکی و غیره در نزدیک خود مطلع گردند و همچنین از جدیدترین خبرها آگاه شوند. رابط کاربری روان و ظاهر کاربرپسند از ویژگی های "اکباتان آنلاین" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن آی لایف

وجود فروشگاه های معتبر اینترنتی باعث شده تا مشتریان با مقایسه نظرات دیگران درباره یک کالا، خرید هوشمندانه تری داشته باشند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز در واقع یک فروشگاه آنلاین است که در آن میتوانید با سرعت و سهولت به خرید اجناس مورد نیاز خود بپردازید. برای "آی لایف" باید به خصوصیاتی از جمله قالب گرافیکی زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن استعلام خدمات شهری

مدت زیادی از زمانی که باید برای انجام کارهای اداری مختلف در صف های طولانی منتظر میشدیم نمیگذرد و امروزه میتوانیم بدون مراجعه به اداره ها و مراکز دولتی، از خدمات آنها استفاده کنیم. در این برنامه اندرویدی امکاناتی همچون پرداخت خلافی و عوارض خودرو، استعلام تخلفات رانندگی، فعالسازی خدمات اپراتورهای تلفن همراه و غیره گنجانده شده که به صورت آفلاین قابل استفاده هستند. محیط زیبا، امکانات متنوع و رابط کاربری روان از ویژگی های "استعلام خدمات شهری" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی 30 ثانیه

برخی از سرگرمی ها با وجود اینکه ساده هستند اما در عین حال جذابیت دارند و ما را به خود مشغول میکنند. این بازی اندرویدی نیز که در سبک تفننی و فکری میباشد، از همین نوع بوده و گیم پلی ساده آن، باعث سرگرمی علاقه مندان به این سبک بازی ها خواهد شد. برای "30 ثانیه" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل گرافیک و گیم پلی جالب آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید