معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 27

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 27

طولانی ترین شب سال را هم پشت سر گذاشتیم و وارد فصل زمستان شدیم اما سردی هوا تاثیری بر روند معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نداشته و در شماره بیست و هفت از این سری مقالات نیز، برترین عناوینی که روز قبل (30 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر گردیدند را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه AppReview باشید تا با 10 اپلیکیشن و بازی برتر در شب یلدا آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی Samorost 3 (غیر فارسی)

کهکشان پر از اسراری است که هنوز کشف نشده اند و انسان طی سالیان دراز سعی کرده تا پرده از راز دیگر سیاره ها بر دارد. البته افراد عادی نیز به علم نجوم علاقه نشان میدهند و همین امر باعث شده تا فیلم های سینمایی یا بازی های رایانه ای متعددی در سبک تخیلی و با موضوع فضا تولید گردد. این بازی اندرویدی نیز از همین سبک بوده و شما در آن، هدایت یک موجود فضایی را برای کشف جهان هستی در دیگر نقاط کهکشان برعهده خواهید داشت. گرافیک بسیار زیبا و گیم پلی جالب، از ویژگی های "Samorost 3" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن نوشتانه

امروزه شبکه های اجتماعی علاوه بر یک راه ارتباطی سریع، به محلی برای اشتراک گذاشتن دانش، پیشنهادات و حتی حرف های خصوصی تبدیل شده اند. با استفاده از این برنامه اندرویدی دیگران را با دل نوشته های خود شریک کنید و با آنها ارتباط برقرار نمایید. محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان، از جمله خصوصیات "نوشتانه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی رابیا

رقابت بر سر اطلاعات عمومی و سطح دانش افراد، به اندازه ای جذاب است که تاکنون برنامه های تلویزیونی و بازی های رایانه ای مختلفی با این موضوع تولید شده و مخاطبان از آنها به خوبی استقبال کرده اند. در این بازی اندرویدی، سطح علم و دانش شما به چالش کشیده میشود و میتوانید لحظات سرگرم کننده ای را با آن تجربه نمایید. گرافیک جذاب و گیم پلی اعتیادآور از ویژگی های "رابیا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن ذیفن خدمات بر پایه مکان

برای اینکه شرایط محل زندگی خود را از هر لحاظ ایده آل کنیم، به خدمات مختلفی نیاز خواهیم داشت و بد نیست اگر نزدیکترین مراکز ارائه دهنده این خدمات را بشناسیم. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید هر وقت به خدمات تاسیساتی نیاز داشتید، به راحتی آن را سفارش دهید که البته در حال حاضر فقط برای تهران امکان پذیر میباشد. برای "ذیفن" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا و استفاده راحت برای همه اقشار کاربران اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن اجرانو

با وجود ابزارهای دیجیتال، دیگر نیاز به آگهی دادن در نیازمندی های چاپی نخواهیم داشت و میتوانیم از بازدهی تبلیغات خود نیز بیشتر اطمینان داشته باشیم. این برنامه اندرویدی که متعلق به وبسایت اجرانو میباشد، به منظور درج آگهی های مربوط به حوزه ساختمان تولید شده است. برای "اجرانو" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل محیط جذاب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن تلگرام لایف

نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام، بطور معمول امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند و همین امر باعث استقبال کاربران از آنها میشود. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یک تلگرام فارسی با قابلیت های اضافه میباشد که میتوانید از آن برای پیام رسانی بهره ببرید. گرافیک چشم نواز، امکانات متنوع و رابط کاربری روان، از خصوصیات "تلگرام لایف" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی Flip King (غیر فارسی)

آشپزی برای خیلی از افراد دلچسب است و اگر شما نیز به این کار علاقه دارید و میخواهید مهارت خود را در آن نشان دهید، این بازی اندرویدی را امتحان کنید. گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "Flip King" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن ویدوگرام

تماس صوتی یا تصویری بر بستر اینترنت، برای بسیاری از مردم قابل توجه بوده و به همین دلیل برخی از برنامه های پیام رسان این قابلیت را دارند. کاربران اپلیکیشن تلگرام از امکان تماس صوتی و تصویری بی نصیب مانده اند اما با استفاده از این برنامه اندرویدی که یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از تلگرام میباشد، میتوانند علاوه بر این امکان از قابلیت های مفید دیگری نیز بهره ببرند. محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "ویدوگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی هوش برتر

نهمین عنوان در این شماره نیز به یک بازی از سبک فکری و با موضوع دانستنی ها اختصاص یافته است. در این بازی اندرویدی باید به سوالات مختلف پاسخ دهید و قدرت ذهن خود را تحت آزمایش بگذارید. برای "هوش برتر" میتوانیم به ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند و گیم پلی درگیرکننده اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی Delicious (غیر فارسی)

داستان این بازی از جایی شروع میشود که شخصیت اصلی آن یعنی امیلی، برای گذراندن تعطیلات کریسمس قصد سفر به یک کلبه خانوادگی میکند. در این بازی اندرویدی شما باید به امیلی در آماده کردن غذاهای خوشمزه یاری رسانید. برای "Delicious" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل گرافیک دیدنی، تعداد مراحل زیاد و گیم پلی جالب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید