معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 37

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 37

به شماره سی و هفتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز رسیدیم و مانند همیشه قصد داریم 10 عنوان برتر که روز گذشته (12 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را مرور کنیم. برای اینکه با اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود آشنا شوید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی Mars: Mars (غیر فارسی)

ذهن کنجکاو و تخیل گرای انسان، او را تا کیلومترها آنطرف تر و به اکتشافات فضایی برده تا شاید رازهای بیشتری از جهان خلقت را برملا کند. موضوع این بازی اندرویدی نیز اکتشاف بر روی کره مریخ میباشد و شما در نقش یک فضانورد کنجکاو ظاهر خواهید شد. برای "Mars: Mars" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل گرافیک ساده و زیبا در کنار گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن رویداد نگار اسپاد

در کشور ما رویدادهای مختلفی با موضوعات مختلف از جمله علمی، هنری، فرهنگی و غیره برگزار میشود که هرکدام دارای طرفداران خاص خود هستند و باید به آنها اطلاع رسانی گردد. این برنامه اندرویدی، سامانه ای را بدین منظور و برای برقراری ارتباط بین برگزارکنندگان رویدادها و شرکت کنندگان آنها ایجاد کرده است. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "رویداد نگار اسپاد" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی Violin : Magical Bow (غیر فارسی)

تعداد علاقه مندان به موسیقی آنقدر زیاد است که بازی های متعددی در این سبک ساخته شده و برخی از آنها نیز دارای محبوبیت قابل توجهی هستند. در این بازی اندرویدی که به سبک موسیقایی میباشد، باید با حرکت صحیح آرشه و برخورد به موقع آنها با نت هایی که روی سیم ها جریان دارند، ویولن بنوازید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "Violin : Magical Bow" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن مارکت شهر

یکی از مزایای خرید به صورت اینترنتی، صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافه میباشد و به همین دلیل افراد زیادی از این روش استقبال کرده اند. شما میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، مایحتاج روزانه خود مانند مواد غذایی، بهداشتی و غیره را خریداری نمایید. برای "مارکت شهر" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی Linken (غیر فارسی)

سرگرمی های فکری برای تقویت عملکرد مغز بسیار مناسب هستند و بد نیست اگر آنها را در اوقات فراغت خود انجام دهیم. این بازی اندرویدی، گزینه خوبی برای افرادی است که میخواهند هوش و تمرکز خود را محک بزنند. گرافیک جذاب و گیم پلی درگیرکننده با تعداد مراحل زیاد، از ویژگی های "Linken" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن استعلام خلافی آنلاین

وسایل نقلیه از قبیل موتورسیکلت یا انواع اتومبیل ها، به مدیریت کارهای مختلف نیاز دارند و یکی از اموری که صاحبان خودروها همواره با آن درگیر هستند، استعلام خلافی میباشد. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا به راحتی و در عرض چند ثانیه، خلافی وسیله نقلیه خود را با جزئیات کامل استعلام نمایید. ظاهر کاربرپسند و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "استعلام خلافی آنلاین" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن فونوگرام - تلگرام غیر رسمی

تعداد کاربران پیام رسان محبوب تلگرام، با رشد خیره کننده ای در حال افزایش است و همین موضوع سبب شده تا نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز آن که دارای امکانات بیشتری هستند، تولید گردیده و در اختیار مردم قرار بگیرند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز از همین نوع بود و قابلیت های جالبی در خود دارد. گرافیک زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "فونوگرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن کلیپ بورد حرفه ای

با وجود برنامه های پیام رسان مختلف، ما با اطلاعات متنی متعددی در تلفن همراه یا تبلت خود سر و کار داریم که شاید به اشتراک گذاری آنها نیاز داشته باشیم. در این برنامه اندرویدی امکاناتی فراهم شده تا بتوانید متن های موردنیازتان را در حافضه موقت نگه دارید و در موقع مناسب از آنها استفاده کنید. محیط کابرپسند و رابط کاربری روان، از ویژگی های "کلیپ بورد حرفه ای" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن کوثرنت

امروزه برای خیلی از امور، سامانه های مدیریتی دیجیتال ایجاد شده تا کارها سریعتر و راحت تر انجام شوند. اگر از خواهران طلاب حوزه علمیه هستید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود و با استفاده از آن میتوانید به وبلاگ و آموزش های شبکه کوثرنت دسترسی داشته باشید. برای "کوثرنت" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن تیک پی

این روزها خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض و استفاده از خدمات اپراتورها، به کمک ابزارهای الکترونیکی مثل اپلیکیشن های موبایل، بسیار راحت شده است. با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید به مجموعه ای از خدمات الکترونیکی مانند پرداخت جرائم رانندگی، فعالسازی بسته های اینترنت همراه و غیره دسترسی داشته باشید. برای "تیک پی" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک چشم نواز، امکانات مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید