معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 64

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 64

روز قبل (19 بهمن ماه 1395) نیز مثل همیشه، تعدادی برنامه و بازی در کافه بازار منتشر شدند و ما از میان آنها، 10 عنوان را انتخاب کردیم تا در شماره شصت و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام ببریم و بطور مختصر درباره آنها توضیح دهیم. در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 کوله همراه

اگر به گردشگری و سفر به نقاط دیدنی کشور علاقه مند هستید، این برنامه اندرویدی برای شما مفید خواهد بود و به کمک آن میتوانید اطلاعات کاملی درباره مقصد سفر خود بدست آورید. برای "کوله همراه" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 ریتمو دانلود قانونی و آرشیو آهنگ

این اپلیکیشن اندرویدی برای علاقه مندان به موسیقی مناسب میباشد و با استفاده از آن میتوان جدیدترین آهنگ های روز را بطور قانونی دانلود نموده و به آرشیو ترانه های خوانندگان دسترسی پیدا کرد. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "ریتمو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 رهنما مشاوره آموزشی

برای دریافت مشاوره آموزشی از بهترین مشاوران کشور، میتوانید از این برنامه اندرویدی بهره ببرید و مشاور دلخواه خود را بر اساس سوابق کاری و نظرات دیگر کاربران بیابید. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "رهنما" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 رومک

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید نزدیکترین ارائه دهندگان خدمات موردنیاز خود از جمله باربری، نظافتی، مراقبت از سالمندان و غیره را پیدا کنید که هم اکنون برای شهروندان تبریز در دسترس میباشد و به زودی دیگر شهرها را نیز پوشش خواهد داد. برای "رومک" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 باغ کلمات

این بازی اندرویدی درواقع یک جدول کلمات است که در آن باید از بین حروف درهم ریخته، کلمه مرتبط با موضوع هر مرحله را یافته و در جای مناسب قرار دهید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "باغ کلمات" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 مشاور | میزکار مشاوران املاک

افرادی که به شغل مشاوره خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک مشغول هستند، به کمک این برنامه اندرویدی میتوانند اطلاعات املاک خود را به راحتی مدیریت نموده و به آنها دسترسی داشته باشند. برای "مشاور" باید به خصوصیاتی همچون محیط جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 Dr.Words (بازی یادگیری لغات انگلیسی)

چنانچه فرصت کافی برای یادگیری زبان انگلیسی در اختیار ندارید، به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و روش جالب آن، میتوانید ترجمه کلمات بسیار زیادی را یاد گرفته و به خاطر بسپارید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "Dr.words" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 همراه فروشگاه اتکا

این برنامه اندرویدی متعلق به فروشگاه های زنجیره ای اتکا بوده که به کمک آن میتوانید آدرس شعب آن را در سراسر کشور بیابید و از کالاهای با فروش ویژه آن مطلع گردید. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "همراه فروشگاه اتکا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اینستاآپ افزایش فالوئر اینستاگرام

اگر از کاربران همیشگی شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و میخواهید تعداد فالوئرهای خود را در آن افزایش دهید، این اپلیکیشن اندرویدی به شما یاری میرساند. برای "اینستاآپ" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 روانجو

در این برنامه اندرویدی، مجموعه ای از تست های روانشناسی با موضوعات مختلف گنجانده شده است که میتوانید از آنها بهره ببرید. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "روانجو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم چند اپلیکیشن و بازی را به عنوان پیشنهاد نام ببریم. برای دانلود کافی است بر روی نام آنها کلیک کنید.

کباب توچال سفارش غذای آنلاین از کباب توچال که جزو بهترین رستوران های تهران میباشد

چارقد دات کام فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع روسری، شال و محصولات دیگر

لیدر یار (بادران) اپلیکیشنی برای آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص لیدرهای شرکت بادارن

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید