معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 68

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 68

در روزهای پایانی هفته ای که گذشت (27 و 28 و 29 بهمن 1395)، مثل همیشه تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر گردیدکه ما 10 عنوان برتر را از میان آنها انتخاب کرده و در شماره شصت و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام برده ایم. در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 لنز

در این برنامه اندرویدی، مجموعه ای بزرگ از ویدیوهایی با موضوعات مختلف گنجانده شده است که میتوانید آنها را به صورت آنلاین ببینید. برای "لنز" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 همپا

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید در سفرهای شهری و بین شهری، افرادی که مسیرشان با شما یکسان میباشد را بیابید و علاوه بر یافتن دوستان جدید، هزینه های سفر را کاهش دهید. برای "همپا" باید خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 لوکز | شهر همراه شما

این برنامه اندرویدی به منظور اطلاع رسانی بهتر در مورد مکان های مختلف همه شهرهای ایران تولید گردیده و همه کاربران میتوانند برای ثبت اطلاعات در آن مشارکت کنند. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "لوکز" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 مپگرام

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا مسیر تردد اعضای خانواده خود را در بررسی نموده و همچنین بهترین راه را برای رسیدن به مقصد بیابید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "مپگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 قدس آنلاین

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید به جدیدترین اخبار با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید و صفحات اول روزنامه ها را نیز ببینید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "قدس آنلاین" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بارخونه

در این اپلیکیشن اندرویدی، امکان خرید انواع کالاهای موردنیاز به صورت آنلاین فراهم شده است که هم اکنون برای شهر زرند در دسترس بوده و به زودی در سراسر ایران قابل استفاده خواهد بود. برای "بارخونه" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 رهیاب ردیاب

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید از موقعیت دقیق گوشی یا اعضای خانواده خود بر روی نقشه آگاه شوید که بدین منظور امکانات جالبی در آن وجود دارد. برای "رهیاب ردیاب" باید ویژگی هایی همچون محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 کافه آنلاین

این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع یک مجله خبری آنلاین میباشد که با استفاده از آن میتوانید جدیدترین اخبار روز و مطالب مفیدی با موضوع پزشکی، فناوری و غیره را مطالعه نمایید. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "کافه آنلاین" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 آناتومی نتر اندام فوقانی و تحتانی

این برنامه اندرویدی برای دانشجویان علوم پزشکی مناسب بوده و در آن اطلاعات مفیدی با موضوع آناتومی بدن انسان گنجانده شده است. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "آناتومی نتر" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 آزمونک

برای آموزش کودکان خود در موضوعاتی از قبیل قرآنی، ورزشی، تاریخی، زبان انگلیسی و غیره، میتوانید از مجموعه تست های این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید. ظاهر جذاب، محتوای مفید و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "آزمونک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

رویای تاج و تخت بازی سرگرم کننده در سبک استراتژی به زبان فارسی

لوکس گلامور اپلیکیشنی برای خرید جدیدترین زیورآلات

همراه بیمه سرمد برنامه اختصاصی بیمه سرمد جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان

از سیر تا پیاز مشهد اپلیکیشن راهنمای سفر به شهر مشهد

دتال برنامه سفارش اینترنتی غذا در ارومیه

کرمان جیب اپلیکیشن راهنمای اصناف در کرمان

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن اشاره کنید.

Gods and Glory بازی هیجان انگیز در سبک استراتژی

Charming Keep بازی سرگرم کننده با موضوع راه اندازی کسب و کار

Alien Path بازی معمایی با گرافیک زیبا و گیم پلی متفاوت

TypoGraphy برنامه قراردادن افکت تایپوگرافی بر روی عکس

Surgeon 4 بازی سبک شبیه سازی با موضوع انجام عمل جراحی!

App Anie اپلیکیشن مدیریت محصولات در مارکت های اندروید

Telloy بازی جذاب با گرافیک متفاوت و گیم پلی هیجان انگیز

Table Tennis Touch بازی سرگرم کننده تنیس روی میز

Ninja Spinki بازی اکشن با گرافیک و گیم پلی جالب

Screen Recorder اپلیکیشن فیلمبرداری از صفحه نمایش برای اندروید 5 به بالا

Jewel Ocean بازی معمایی و سرگرم کننده (3000 تومان)

Cornerfly اپلیکیشنی برای گرد کردن گوشه تصویر

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید