معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 75

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 75

طی دو روز قبل (8 و 9 اسفند ماه 1395) که پشت سر گذاشتیم، تعداد زیادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که برترین عناوین آنها را در شماره هفتاد و پنجم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام میبریم. به دلیل تعداد زیاد عناوین با کیفیت، امروز دو شماره از این مقاله را منتشر خواهیم کرد پس در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 نفس کش

این بازی اندرویدی را میتوانید به صورت آنلاین با دیگران انجام دهید و از مبارزات دونفره با هیجان زیاد لذت ببرید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های "نفس کش" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 هایفون (افزایش سرعت و امنیت)

به کمک این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید علاوه بر افزایش سرعت گوشی خود، امنیت آن را نیز تامین کنید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "هایفون" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 چشمک (تصویر پس زمینه)

اگر به دنبال تصاویر پس زمینه زیبا و با کیفیت برای دستگاه خود هستید، در این اپلیکیشن اندرویدی به مجموعه متنوعی از آنها دسترسی پیدا خواهید کرد. برای "چشمک" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 Pointi باشگاه مشتریانی برای همه

کاربرانی که از فروشگاه های ثبت شده در این برنامه اندرویدی خریداری کنند، از تخفیف ها و جوایزی به عنوان مشتری وفادار برخوردار خواهند شد. برای "Pointi" باید خصوصیاتی همچون محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم. صاحبان کسب و کارها میتوانند برای ثبت فروشگاه خود در برنامه فوق، پوینتی کسب و کار را از این لینک دریافت نمایند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 وانو

این اپلیکیشن اندرویدی به شما امکان میدهد که برای هر مکان، نوشته ای را با موضوع دلخواه به ثبت برسانید تا دیگر کاربران آن را بخوانند و بدین ترتیب اطلاعاتی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ظاهر زیبا، عملکرد جالب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "وانو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بوق نیوز

برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز دنیا با موضوعات مختلف، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده کنید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "بوق نیوز" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اصطلاحات انگلیسی و عربی در فرودگاه

این اپلیکیشن اندرویدی به همه افراد شاغل در فرودگاه ها کمک میکند تا با اصطلاحات رایج در این حرفه به زبان انگلیسی و عربی آشنا شوند. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "اصطلاحات انگلیسی و عربی در فرودگاه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 تله بازار خرید و فروش کانال تلگرام

اگر صاحب کانال تلگرام هستید و قصد فروش آن را دارید، میتوانید برای آگهی آن از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید. برای "تله بازار" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بسته های اینترنتی من

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید بسته های اینترنتی مختلف را با هم مقایسه نموده و سپس به راحتی آنها را فعال کنید. برای "بسته های اینترنتی من" باید ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 جدول و کلمه

علاقه مندان به حل جدول کلمات متقاطع، میتوانند برای سرگرمی در اوقات فراغت خود از این بازی اندرویدی بهره ببرند. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "جدول و کلمه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

قهرمانان افسانه ای بازی اکشن در سبک استراتژی با گرافیک و گیم پلی جذاب

سفیر مارکت برنامه خرید مایحتاج منزل برای ساکنین شهر پرند

بده بشوریم اپلیکیشنی برای یافتن خشکشویی ها در اطراف محل زندگی و سفارش شستشو

اقساط یار برنامه ای برای مدیریت اقساط وام و محاسبه کارمزد

قیمت آهن و مقاطع فولادی اپلیکیشن دریافت قیمت روزانه آهن آلات و اخبار مربوط به این حوزه

کرمان روز برنامه انتشار اخبار مربوط به شهر کرمان

مترجم آنلاین رویا اپلیکیشن ترجمه کلمات و جملات به سه زبان انگلیسی، ترکیه و فارسی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید