معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 76

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 76

همانطور که در مقاله قبلی گفتیم، امروز دو شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را منتشر میکنیم که مربوط به عناوین برتر در دو روز قبل (8 و 9 اسفندماه 1395) هستند. در ادامه و با شماره هفتاد و ششم از این مقالات، AppReview را همراهی کنید تا با 10 عنوان دیگر نیز آشنا شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 آخرین نبرد (آنلاین)

اگر میخواهید مهارت خود در تک تیراندازی را نشان دهید و با دیگران به صورت آنلاین رقابت کنید، میتوانید این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام دهید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های "آخرین نبرد" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کارنید

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید نیروهای متخصص برای انجام خدمات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب بیابید. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "کارنید" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 مطب پزشکان

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک بانک اطلاعاتی از پزشکان سراسر کشور میباشد که به کمک آن میتوانید برای ویزیت یا مشاوره نیز نوبت بگیرید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "مطب پزشکان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 هاتگرام (تلگرام ارزان و پیشرفته)

این برنامه اندرویدی یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از پیام رسان محبوب تلگرام میباشد که نسبت به نسخه اصلی، امکانات بیشتری دارد. برای "هاتگرام" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 مرجع خبری ایران

برای دسترسی به جدیدترین خبرها با موضوعات مختلف، میتوانید این اپلیکیشن اندرویدی را مورد استفاده قرار دهید و از آخرین اخبار روز دنیا آگاه شوید. برای "مرجع خبری ایران" باید ویژگی هایی از قبیل محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 سرعت و سبقت

این بازی اندرویدی میتواند برای علاقه مندان به سبک ماشین سواری که تشنه سرعت هستند، جالب و سرگرم کننده باشد. گرافیک زیبا و گیم پلی جذاب از خصوصیات "سرعت و سبقت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 هوم پلاس

مشاورین املاک در کلان شهر تهران میتوانند از این برنامه اندرویدی برای مدیریت و انتشار فایل های مربوط به ملک ها استفاده کنند. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "هوم پلاس" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ثبت آگهی رایگان تک باکس

برای ثبت آگهی با موضوعات مختلف، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بطور رایگان استفاده نموده و آگهی خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "تک باکس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 کیف مدارک شخصی، بانکی، خودرو و ...

این برنامه اندرویدی به شما امکان میدهد تا اطلاعات شخصی خود مثل کارت های بانکی، مشخصات خودرو و غیره را به خوبی مدیریت و در موقع لزوم استفاده نمایید. برای "کیف مدارک شخصی" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 مینا بنیاد سعدی

جهت یادگیری زبان انگلیسی با شیوه های مدرن و موثر، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن کمک بگیرید. برای "مینا" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

آی پنل + - اپلیکیشن دسترسی سریع به تنظیمات مهم دستگاه با ظاهری متفاوت و جذاب

اسبیران برنامه مرجع برای علاقه مندان به رشته سوارکاری

کارپینو مسافر اپلیکیشن سفارش و کرایه تاکسی به صورت آنلاین

یادآور دارو برنامه ای برای مدیریت و یادآوری زمان مصرف دارو

هایپرمارکت نیشابوری فروشگاه آنلاین خرید مایحتاج منزل برای ساکنین نیشابور

نینجا کوچولو بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی جالب

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن اشاره کنید.

Postknight بازی هیجان انگیز با گرافیک جذاب و گیم پلی جالب

Duplicate Files Fixer اپلیکیشنی برای تشخیص و حذف فایل های تکراری در دستگاه

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید