معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 78

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 78

باز هم در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز و شماره هفتاد و هشتم آن، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (11 اسفند ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 مسابقه بزرگ

علاقه مندان به بازی های فکری در سبک کلمات و دانستنی ها، میتوانند از این بازی اندرویدی جالب در اوقات فراغت خود لذت ببرند. برای "مسابقه بزرگ" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 فرابانک

برای مدیریت تراکنش های مالی خود و حسابداری شخصی، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن استفاده نمایید. برای "فرابانک" باید خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 دزد بی مزد 8

در این بازی اندرویدی نقش دزدی را برعهده خواهید داشت که از گذشته خود پشیمان است و سعی دارد با گذر از خطرات و موانع، آن را جبران کند. گرافیک زیبا و گیم پلی هیجان انگیز از ویژگی های "دزد بی مزد 8" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 دارچین

اگر سلامت بدن و تناسب اندام برای شما مهم است و به طب سنتی و خواص گیاهان دارویی اعتقاد دارید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "دارچین" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 آنتی ویروس اونتاگارد + بهینه ساز

این برنامه اندرویدی دستگاه تلفن همراه یا تبلت شما را از خطر نفوذ ویروس ها حفظ نموده و همچنین عملکرد سخت افزاری آن را بهینه میکند. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "آنتی ویروس اونتاگارد" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 کدوم شهره؟

اگر به بازی های فکری با موضوع پیدا کردن کلمه از بین حروف درهم ریخته علاقه مند هستید، این بازی اندرویدی برای شما جذاب خواهد بود. برای "کدوم شهره" باید به خصوصیاتی از قبیل گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 رکاب خرید و فروش وسایل نقلیه

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید آگهی فروش انواع وسایل نقلیه را به رایگان درج نموده و از امکانات مفید آن بهره ببرید. برای "رکاب" باید ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 20 سوالی

این بازی اندرویدی به صورت آنلاین انجام میشود و در آن میتوانید با دیگران بر سر پاسخگویی به سوالات مختلف، رقابت کنید. گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "20 سوالی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 آیگرام پلاس (تلگرام ویژه)

این برنامه اندرویدی یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز میباشد که در آن امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی وجود دارد. محیط زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان از ویژگی های "آیگرام پلاس" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 تناسب اندام

با استفاده از این برنامه اندرویدی و مطالب مفید آن، میتوانید به وزن ایده آل خود دست یابید و اندام متناسبی داشته باشید. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "تناسب اندام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن های پیشنهادی

تقویم یار اپلیکیشن تقویم با امکانات مفید و کاربردی

بامک برنامه بانک اطلاعاتی مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی در سراسر کشور

پت کر اپلیکیشنی با موضوع مطالب آموزش درباره نگهداری حیوانات خانگی (5000 تومان)

عضو بگیر تلگرام برنامه ای برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام

بازرس اینستاگرام برنامه اطلاع از مشخصات حساب اینستاگرام دیگران (غیر از حساب های شخصی)

راه پرس اپلیکیشنی با مطالب مفید در زمینه زندگی و خانواده، موفقیت، بهداشت و ...

باشگاه مشتریان نورا برنامه اختصاصی مرکز زیبایی نورا برای سرویس دهی بهتر به مشتریان

پفاندکس اپلیکیشن اطلاع رسانی رویداد پفاندکس (صندوق های بازنشستگی، بیمه سلامت و...)

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن اشاره کنید.

DoNotCrash بازی جذاب با موضوع رانندگی و با گرافیک و گیم پلی جالب

City2048 بازی مشهور 2048 با گرافیک و گیم پلی متفاوت

Lost Maze بازی ماجراجویانه و معمایی با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

Tubby Birds 2 بازی چالش برانگیز با گرافیک و گیم پلی جالب

Traffic Lanes 2 بازی جالب کنترل راه و وضعیت ترافیک با گیم پلی هیجان انگیز

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید