معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 81

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 81

یک روز دیگر هم به پایان سال نزدیکتر شدیم و تب انتشار برنامه ها و بازی های موبایل همچنان داغ است. طبق روال همیشه و در شماره هشتاد و یکم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر روز قبل (15 اسفند ماه 1395) که در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. در ادامه AppReview را همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 ببین 724

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا با استفاده از تکنولوژی GPS، از موقعیت افراد خانواده، سرویس محل کار، لوازم با ارزشی که به پیک سپرده اید و غیره، بر روی نقشه آگاه شوید. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "ببین 724" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 جیب ایت

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید تلفن همراه خود را به یک کیف هوشمند مجهز نموده و در هنگام خرید، مبلغ را به راحتی پرداخت کنید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "جیب ایت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 انگلیسی تصویری

به کمک این برنامه اندرویدی و شیوه جالب آموزشی آن، میتوانید زبان انگلیسی را به خوبی و با درک بیشتر یاد بگیرید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "انگلیسی تصویری" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 برجاک

در این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه ای از امکانات مفید برای انجام عملیات بانکی، خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، خبرگردی، مشاهده آگهی با موضوعات مختلف و غیره گنجانده شده است. برای "برجاک" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 6080 ای شاپ

این برنامه اندرویدی درواقع یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در آن میتوانید انواع محصولات در دسته بندی های مختلف را خریداری نمایید. برای "6080 ای شاپ" باید ویژگی هایی از قبیل محیط جذاب، محتوای کاربرپسند و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 طب شفا

اگر به دنبال مطالب مفید در زمینه طب سنتی و آشنایی با خواص گیاهان درمانی هستید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "طب شفا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 تقویم فارسی پیشرفته

برای اطلاع دقیق از تاریخ روزها و مناسبت های سال 96، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بهره ببرید. محیط زیبا، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان از ویژگی های "تقویم فارسی پیشرفته" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 دانشنامه تربیت اسلامی

در این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه ای از احادیث، حکایت های اخلاقی آموزنده و صدها مطلب دیگر در زمینه تربیت اسلامی گنجانده شده است. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "دانشنامه تربیت اسلامی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 فیتنس & و بدنسازی Gold

این برنامه اندرویدی شامل مطالبی با موضوع ورزش، تغذیه سالم و تمرین های بدنسازی میشود که برای علاقه مندان به این رشته مفید خواهد بود. برای "فیتنس & بدنسازی Gold" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 چیکا : جستجوی سرگرمی

اگر برای سرگرمی در اوقات فراغت خود به دنبال ایده و موضوع خاصی میگردید، در این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید آن را بیابید. برای "چیکا" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم. (این نسخه دمو و آزمایشی برنامه است)

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن های پیشنهادی

زود خبر اپلیکیشنی برای دریافت جدیدترین اخبار از خبرگزاری های معتبر

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید