معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 86

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 86

با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز، بعضی از روزها شاهد انتشار تعداد بسیار زیاد برنامه و بازی موبایل هستیم که عناوین با کیفیت نیز در میان آنها زیاد به چشم میخورد. شماره هشتاد و ششم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، به معرفی 10 عنوان برتر در روز قبل (22 اسفند ماه 1395) اختصاص یافته که ادامه آنها را همین امروز و در شماره بعدی نام میبریم. در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بیسفون پلاس

این برنامه اندرویدی یک پیام رسان ایرانی با امکانات کامل میباشد که با استفاده از آن میتوانید تماس های اینترنتی نیز برقرار کنید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "بیسفون پلاس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 لژان

این بازی اندرویدی در سبک محبوب استراتژی تولید شده که میتوانید آن را به صورت آنلاین و دونفره نوبتی انجام دهید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از خصوصیات "لژان" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اینترچنچ 1 (آموزش زبان انگلیسی)

برای یادگیری زبان انگلیسی با روش های موثر و کارآمد، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن استفاده کنید. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "اینترچنچ" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 آشوب در مزرعه

اگر به دنبال یک سرگرمی جالب در اوقات فراغت خود هستید، این بازی اندرویدی که در سبک اکشن تولید شده برای شما مناسب خواهد بود. برای "آشوب در مزرعه" باید به خصوصیاتی از قبیل گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 کارتوشه

در این برنامه اندرویدی میتوانید برای انجام کارهای خدماتی مختلف، نیروهای متخصص با قیمت مناسب را بیابید. برای "کارتوشه" باید ویژگی هایی همچون محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 تی سان

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به راحتی برای مسافرت های خود بلیط هواپیما رزرو کنید و هزینه آن را به صورت آنلاین بپردازید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "تی سان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 همراسل

محتوای این برنامه اندرویدی را مجموعه ای متنوع از آهنگ های پیشواز ایرانسل و همراه اول تشکیل داده که به راحتی میتوانید آنها را بر روی شماره خود فعال کنید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "همراسل" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 Sector 2

در این بازی اندرویدی هیجان انگیز، نقش یک ورزشکار پارکور را ایفا خواهید کرد که باید از موانع مختلف بگذرد و ماموریت خود را به انجام برساند. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "Sector 2" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 در جستجوی آب

این برنامه اندرویدی در واقع یک کتاب تعاملی و تصویری با داستانی مناسب برای کودکان میباشد که میتواند فرزندان شما را سرگرم کند. برای "در جستجوی آب" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 مگا بکاپ

این اپلیکیشن اندرویدی امکانات مفیدی را برای پشتیبان گرفتن از اطلاعات تلفن همراه و بازیابی آنها در اختیار شما قرار میدهد. برای "مگا بکاپ" باید خصوصیاتی همچون محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    شاهین
    بازی لژان و آشوب در مزرعه رو بازی کردم و خیلی خوب ساخته شدند بازی هیا ایرانی باید برند به این سمت واقعا

    به این نظر پاسخ دهید