معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 87

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 87

همانطور که در شماره قبل گفتیم به دلیل تعداد زیاد برنامه و بازی های منتشر شده در روز قبل (22 اسفند ماه 1395)، امروز 2 شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را انتشار میدهیم. در شماره هشتاد و هفتم از این سری مقالات، AppReview را همراهی کنید تا با 10 عنوان برتر دیگر آشنا شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 کات (فوتبال آنلاین)

این بازی اندرویدی برای علاقه مندان به فوتبال بسیار جذاب خواهد بود و در آن کاربران باید بر سر ضربات آزاد و گل زدن، به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند. برای "کات" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 دویگو

اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی با محتوای جالب و امکانات مفید هستید، این برنامه اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "دویگو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 پیش دبستانی گوبی

موضوع این بازی اندرویدی، آموزش اعداد، اشکال، مفاهیم اندازه و غیره به کودکان میباشد که علاوه بر این میتواند آنها را نیز به خوبی سرگرم کند. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "پیش دبستانی گوبی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 جوجو شوت

در این بازی اندرویدی باید جوجه های بامزه را توسط خروس و با ضربه شوت به هدف بزنید که بسیار سرگرم کننده و طنزآلود میباشد. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جذاب از خصوصیات "جوجو شوت" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 دانلود کتاب با کتاب سبز

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به مجموعه ای بزرگ از کتاب های الکترونیکی با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید. برای "دانلود کتاب با کتاب سبز" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 نبرد خلیج فارس

در این بازی اندرویدی، فرماندهی ناوگان جنگی کشور را بر عهده خواهید داشت و باید با تمام توان در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. برای "نبرد خلیج فارس" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 جنگجوی پارسی

این بازی اندرویدی در سبک اکشن و با موضوع نبردهای تاریخی تولید شده که در آن باید به تنهایی به جنگ هزاران دشمن بروید. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "جنگجوی پارسی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بازی aa نوروزی

اگر به دنبال یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده هستید، میتوانید از انجام این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت ببرید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "بازی aa نوروزی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 مارهوش

علاقه مندان به بازی های سبک معمایی میتوانند این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام داده و علاوه بر سرگرمی، قدرت ذهن خود را به چالش بکشند. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های "مارهوش" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 دایره فرار

این بازی اندرویدی در عین سادگی میتواند سرگرم کننده باشد که در آن باید برای بدست آوردن بیشترین امتیاز تلاش نمایید. برای "دایره فرار" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی جذاب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

گانگسترها بازی استراتژی با گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز

مواستار برنامه اطلاع رسانی در مورد جشن ها و رویدادها

کب نت اپلیکیشن درخواست تاکسی به صورت آنلاین

فلورانس گردی راهنمای جامع سفر به شهر فلورانس (از این تولیدکننده برنامه های دیگری برای راهنمای سفر به شهرهای داخلی و خارجی منتشر شده است که میتوانید در این لینک ببینید)

آوا شناسی - اپلیکیشنی برای یادگیری آسان فونتیک های زبان انگلیسی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید