معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 94

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 94

در ایام تعطیلات نوروز 96، روند انتشار برنامه و بازی در کافه بازار همچنان داغ است و ما در شماره نود و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر روز قبل (7 فروردین ماه 1396) را به شما معرفی میکنیم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 سوپرشوت 2

در این بازی اندرویدی باید تا جایی که میتوانید توپ را جلو ببرید و از سد مدافعان تیم رقیب که تعداد آنها زیاد است، با روش های عجیب عبور کنید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های "سوپرشوت 2" محسوب میشوند. شماره اول بازی فوق نیز در اپریویو نقد و بررسی شده که میتوانید در این لینک بخوانید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 چند

صاحبان مشاغل میتوانند با استفاده از این برنامه اندرویدی، کسب و کار خود را به صورت ویروسی و توسط کاربران تبلیغ نموده و در ازای آن به مشتریان خود تخفیف دهند. برای "چند" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 تاریخ از این ور

این بازی اندرویدی از ایده جالبی بهره میبرد و روایتگر شخصیتی به نام بهادر است که با کمک یک الاغ سخنگو، برای بازگرداندن اجناس ربوده شده از موزه به تاریخ سفر میکند. برای "تاریخ از این ور" گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کافه دو فصل

اگر به دنبال یک مجله اینترنتی با مطالب جذاب هستید، این اپلیکیشن اندرویدی با محتوای متنی، صوتی و تصویری میتواند برای شما جالب باشد. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "کافه دو فصل" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 نبردک

علاقه مندان به بازی های سبک استراتژی و کارتی، میتوانند از انجام این بازی اندرویدی جالب در اوقات فراغت خود لذت ببرند. گرافیک زیبا و گیم پلی هیجان انگیز از ویژگی های "نبردک" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 پرسیس تور

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید با نقاط گردشگری ایران و اطلاعات آنها آشنا شوید و زمان دلخواه برای سفر به این مناطق را به صورت اینترنتی رزرو کنید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "پرسیس تور" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اطلاعات و مقالات پزشکی

این اپلیکیشن اندرویدی شامل اطلاعات مفید پزشکی با موضوع دانستنی ها، گیاهان دارویی، مرجع کامل داروها و غیره میگردد که میتوانید از آنها بهره ببرید. برای "اطلاعات و مقالات پزشکی" باید ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ایموگرام + حذف دوطرفه

اگر برای پیام رسانی به امکانات ویژه نیاز دارید، میتوانید از این برنامه اندرویدی به عنوان نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام استفاده کنید. برای "ایموگرام" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 دور

این بازی اندرویدی در عین سادگی میتواند به عنوان یک سرگرمی جمعی و خانوادگی در اوقات فراغت شما مورد استفاده قرار بگیرد. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "دور" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 ساخت کلیپ با عکس و موسیقی

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات جالب آن میتوانید کلیپ های تصویری جالب بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "ساخت کلیپ با عکس و موسیقی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

اصفهان کجا راهنمای جامع گردشگری در شهر اصفهان

بامداد خبر اپلیکیشنی برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز دنیا

ماه کتاب دانلود کتاب های دیجیتالی زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

هجوم گرگ ها 2 بازی جالب با چاشنی طنز

واوگرام تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز با امکانات مفید

دینگ دینگ – مجموعه ای از زنگ های موبایل در دسته بندی های مختلف

خدمت وظیفه عمومی برنامه ای با محتوای قوانین نظام وظیفه

(از همین تولید کننده برنامه های دیگری با موضوع قانون تولید شده که میتوانید در این لینک ببینید)

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید