معرفی 10 اپلیکیشن اندرویدی برای اینکه گوش خود را با موسیقی نوازش دهید

معرفی 10 اپلیکیشن اندرویدی برای اینکه گوش خود را با موسیقی نوازش دهید

گوش دادن به موزیک سرگرمی لذت بخشی برای خیلی از ما میباشد به این شرط که منبع خوبی برای دانلود موسیقی در اختیار داشته باشیم. در این مطلب اپلیکیشن هایی برای علاقه مندان به موسیقی معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن نوار، مرجع کتابهای صوتی

نوار، مرجع کتاب های صوتی

هرچند اولین عنوان این مطلب ارتباط چندانی با موضوع نوشته ندارد اما این برنامه اندرویدی را نام بردیم چون منبع خوبی برای دانلود و شنیدن کتاب های صوتی میباشد. در نوار میتوانید هزاران کتاب صوتی با محتوای مفید بیابید.دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن موسیقی ما

موسیقی ما

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به آرشیو بزرگی از آهنگ های ایرانی همراه با ویدیوهای آنها دسترسی خواهید داشت. برای شنیدن جدیدترین تک قطعات هنرمندان محبوب خود میتوانید از موسیقی ما استفاده کنید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن نواک

نواک - آرشیو آنلاین آهنگ و آلبوم

این برنامه اندرویدی در واقع یک آرشیو بزرگ از موسیقی ایرانی میباشد که میتوانید آنها را دانلود کنید یا به صورت آنلاین گوش دهید. با دانلود قانونی آهنگ در نواک، از هنرمندان محبوب خود حمایت خواهید کرد.دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن چکامه

چکامه - موسیقی و شعر پارسی

برای دانلود قانونی ترانه های ایرانی و گوش دادن آنها به صورت آنلاین میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید. چکامه بهترین آثار موسیقی ایران را به راحتی در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن چارگوش

چارگوش

محتوای این برنامه اندرویدی از جدیدترین آلبوم ها و آهنگ های ایرانی و خارجی تشکیل شده است. در چارگوش میتوانید ترانه های مورد علاقه خود را به صورت قانونی گوش دهید یا دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن موسیقی اول فای

موسیقی اول فای

اگر میخواهید از آخرین اخبار هنرمندان موسیقی مطلع شوید و موزیک های جدید را دانلود کنید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. موسیقی اول فای آرشیو بزرگی از ترانه های ایرانی و ویدیوهای آنها میباشد.دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن جیک

جیک

با استفاده از این برنامه اندرویدی که یک شبکه اجتماعی برای شنیدن موزیک است، میتوانید ترانه های مورد علاقه خود را بطور همزمان با دیگران گوش دهید. در جیک امکان چت کردن موقع پخش موزیک نیز وجود دارد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن جیکولیریکس

جیکولیریکس

این اپلیکیشن اندرویدی محلی برای دسترسی به متن ترانه های ایرانی میباشد تا درک بهتری از آنها داشته باشید. جیکولیریکس در مراحل آزمایشی به سر میبرد و امکانات جالبی به آن افزوده خواهد شد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن درامر

درامر (درامز ماشین، مترونوم)

برای تمرین موسیقی و یادگیری مترونوم بطور موثر میتوانید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید. نوازندگی با درامر و مترونوم دقیق آن به شما در یادگیری بیشتر کمک خواهد کرد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن نیوشا

نیوشا

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید صداهای مختلف را با هم ترکیب نموده و با گوش دادن به آنها، آرامش را تجربه کنید. صداهای موجود در نیوشا از طبیعت الهام گرفته شده اند. دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید