مارکت های جایگزین برای اندروید

معرفی 20 مارکت برتر برای دانلود اپلیکیشن ها و بازی های اندروید – بخش اول

گوگل پلی استور مارکت بسیار قدرتمند و محبوبی برای دانلود اپلیکیشن ها و بازی های اندروید محسوب می شود و کمپانی گوگل همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت و امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد، اما اگر به دنبال مارکت دیگری می گردید که متفاوت و خاص بوده و ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار قرار دهد، در این مقاله و با معرفی 20 مارکت جایگزین اندروید با ما همراه باشید.

1. Pandaapp

مارکت های جایگزین برای اندروید

Pandaapp یکی از محبوب ترین مارکت های جایگزین گوگل پلی است و ارائه اپلیکیشن های رایگان دلیل محبوبیت یافتن آن در بین کاربران می باشد. احتمال وجود بازی های کرک شده در این مارکت هم وجود دارد و باید حواستان را جمع کنید. این مارکت به صورت وب سایت و اپلیکیشن موبایل در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.

لینک


2. Baidu App Store

مارکت های جایگزین برای اندروید

این اپ استور چینی رقیب سرسختی برای گوگل پلی محسوب می شود و دلیل محبوبیت این استور گستره وسیع جستجویی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. این استور ارائه دهنده تعداد بیشمار اپلیکیشن بوده و در واقع از چندین استور شخص ثالث تشکیل شده است.

لینک


3. Opera Mobile App Store

مارکت های جایگزین برای اندروید

Opera Mobile App Store یک مارکت جایگزین بسیار خوب برای افرادی است که به دنبال تعداد گسترده ای از اپلیکیشن های تخفیف خورده می گردند. از طریق این استور می توانید با قیمت های مناسب تری اپلیکیشن ها را خریداری کرده یا اقدام به دانلود اپلیکیشن های رایگان بیشماری که در آن جای گرفته اند کنید، از نظر امنیت نیز این استور امتحان خود را پس داده است.

لینک


4. MIUI.com

مارکت های جایگزین برای اندروید

این استور نه تنها به ارائه اپلیکیشن های بیشماری می پردازد، بلکه منبع خوبی از ترفندهای کاربردی برای کاربران اندروید می باشد و اکثر اپلیکیشن های این استور رایگانند.

لینک


5. Tencent App Gem

مارکت های جایگزین برای اندروید

Tencent مارکت جایگزین دیگری از چین می باشد، این مارکت کاربران را قادر به دانلود اپلیکیشن های اندروید به صورت مستقیم بر روی گوشی می کند و چنانچه انتخاب های گسترده ای از اپلیکیشن ها مد نظر شما قرار دارد، این استور گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

لینک


6. GetJar

مارکت های جایگزین برای اندروید

برخلاف Opera و Amazon که ناوبری بسیار ساده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند و پیدا کردن اپلیکیشن را تسهیل می بخشند، GetJar کمی پیچیده بوده و کار با آن تا حدودی دشوار است. این استور اپلیکیشن های محبوبی را در خود جای داده که در سایر استورها نمی توان آنها را پیدا کرد.

لینک


7. Wandaujia

مارکت های جایگزین برای اندروید

این استور از جوانبی با سایر استورها متفاوت می باشد، چرا که در حقیقت یک کلاینت کامپیوتر است که نه تنها شما را قادر به دانلود اپلیکیشن های اندروید، بلکه مدیریت محتوای گوشی نیز می کند. این استور به جستجوی پایگاه داده های اپلیکیشن های شخص ثالث پرداخته تا انتخاب های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

لینک


8. AppChina

مارکت های جایگزین برای اندروید

این استور نیز جایگزین بسیار خوبی برای گوگل پلی استور است و ویژگی منحصر به فرد آن این است که کاربران به راحتی قادر به یافتن اپلیکیشن های هستند که به دنبالشان بودند. این استور اپلیکیشن های مستقلی که چندان شناخته شده نیستند را نیز در پایگاه داده های خود جای داده است.

لینک


9. Handango

مارکت های جایگزین برای اندروید

این استور به سبب ارائه انتخاب گسترده ای از اپلیکیشن های رایگان و تخفیف خورده بین کاربران محبوبیت پیدا کرده و مارکت بسیار خوبی برای جستجوی اپلیکیشن های منحصر به فرد و مقرون به صرفه می باشد.

لینک


10. Only Android Superstore

مارکت های جایگزین برای اندروید

این استور در واقع به میزبانی اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل های مختلف می پردازد که استور اندروید محبوب تر از سایرین می باشد. ناوبری در این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و کاربران به سهولت قادر به پیدا کردن اپلیکیشن های موردنظر خود می باشند.

لینک

در مطلب بعدی با معرفی سایر استورهای اندروید با شما خواهیم بود.

 

https://tunesgo.wondershare.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید