معرفی Insta Downloader : دانلود بدون دردسر از اینستاگرام

معرفی Insta Downloader : دانلود بدون دردسر از اینستاگرام

با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی که بدون تردید با معروف ترین آنها آشنا هستید، افراد توانستند از سراسر کره زمین مطالب مورد علاقه خود در موضوعات مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند. در میان این همه موضوع برای به اشتراک گذاری، کاربران به عکس ها و ویدیوها توجه ویژه ای نشان دادند و همین امر باعث پیدایش اینستاگرام شد. امروزه میلیونها نفر عضو این شبکه اجتماعی محبوب هستند و از امکانات آن بهره میبرند هرچند محدودیت هایی مانند دانلود تصاویر و فایل های ویدیویی نیز در آن وجود دارد.

در ادامه با اپلیکیشنی به نام "Insta Downloader" آشنا خواهید شد که به شما در رفع این محدودیت یاری میرساند. ما را در معرفی این برنامه اندرویدی همراهی کنید.

Insta Downloader

برای یادگیری نحوه کار با برنامه فوق، میتوانید به برگه Bookmarks در صفحه اصلی بروید و با لمس دکمه View basic steps، راهنمای تصویری را قدم به قدم مشاهده نمایید. همانطور که دیدید، کار با "Insta Downloader" بسیار راحت بوده و برای دانلود اولین عکس بهتر است که از دکمه Copy Demo share URL استفاده کنید و مراحل راهنما را به ترتیب انجام دهید. البته در برگه مذکور، قابلیت های دیگری همچون نمایش آخرین دانلودهای شما با امکان رونوشت برداری از لینک، اشتراک گذاری و مشاهده عکس در وبسایت یا اپلیکیشن اینستاگرام نیز به چشم میخورد.

Insta Downloader

حال اجازه دهید تا به اصلی ترین برگه این اپلیکیشن اندرویدی به نام Download برویم و امکانات موجود در آن را نام ببریم. این بخش از یک ناحیه متنی برای چسباندن لینک تصویر یا ویدیو، دکمه Check Instagram URL برای جستجوی مجدد در صورت پیدا نکردن محتوا و دکمه Go to Instagram جهت رفتن مستقیم به برنامه اینستاگرام تشکیل شده است. البته پس از یافتن فایل تصویری، دکمه های اشتراک گذاری و ذخیره تصویر نیز به این برگه اضافه میشود که وظیفه هر کدام مشخص میباشد.  بد نیست بدانید که میتوانید نام فایل را هنگام ذخیره کردن تغییر دهید و اشتراک گذاری نیز دارای دو گزینه لینک تنها و لینک با عکس میباشد.

Insta Downloader

در آخرین برگه اپلیکیشن فوق که Recent Downloads نام دارد، میتوانید موارد دانلود شده را به صورت فهرست وار مشاهده کنید و عملیاتی از قبیل رفتن به پوشه محل ذخیره سازی، حذف از تاریخچه، اشتراک گذاری و حذف فایل از حافظه دستگاه را انجام دهید. به عنوان نکته پایانی باید خاطرنشان کنیم که به دلایل فنی ممکن است برخی از عکس ها یا ویدیوها قابل دریافت نباشند که میتوانید از دکمه بررسی مجدد لینک استفاده نمایید. با این وجود، "Insta Downloader" با استقبال خوبی از سوی کاربران در سراسر دنیا مواجه گردیده و بنابراین امتحان کردن آن ضرری ندارد!

اینها را هم بخوانید