معرفی Shooty Skies : خلبان های مکعبی

معرفی Shooty Skies : خلبان های مکعبی

بهترین وسیله ای که این روزها میتوان از آن برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت استفاده کرد، تلفن همراه میباشد و این به لطف عناوین مختلف بازی هایی است که روزانه تعداد زیادی از آنها در سبک های متنوع تولید میشود. بدین ترتیب سلیقه همه افراد از سنین کودکی تا میانسالی تامین میگردد و هر کس میتواند عنوان مورد علاقه خود را بازی کند. الگو برداری از بازی های کامپیوتری قدیمی که با دستگاه هایی مثل آتاری اجرا میشدند، جدیدترین ترفند تولیدکنندگان این بازی ها برای جذب مخاطب میباشد.

در ادامه قصد معرفی یکی از همین بازی ها به نام "Shooty Skies" را داریم. برای آشنایی بیشتر با این بازی اندرویدی و تجربه هیجان ناشی از آن، با ما همراه باشید.

Shooty Skies

گرافیک پیکسلی و خلاقانه بازی فوق، اولین نکته ای است که در آن خودنمایی میکند و خود به تنهایی، عامل موثری برای جلب توجه کاربران به شمار می آید. محیط سه بعدی این بازی اندرویدی مملو از انیمیشن ها و جلوه های تصویری هیجان انگیز بوده که میتواند هر کسی را به وجد آورد. در طراحی کاراکترها و سایر عناصر گرافیکی "Shooty Skies"  نیز خلاقیت قابل ملاحظه ای به چشم میخورد و مجموع همه این عوامل، دلیل اصلی انگیزه شما برای انجام بازی فوق خواهد بود!

Shooty Skies

هنگامی که "Shooty Skies" را برای اولین بار اجرا میکنید، میتوانید با یک حساب کاربری گوگل به سرویس Google Play متصل شده و رکورد خود را در آن به ثبت برسانید. پس از انجام مراحل مربوط به این کار، پرواز هیجان انگیز در دنیای اشیای پرنده شروع میشود و راهنما به شما میگوید که برای هدایت هواپیما کافی است انگشت خود را بر روی صفحه و در جهت مناسب بچرخانید. یکی از مشخصه های بارز در گیم پلی این بازی، تزریق هیجان به کاربر از همان ابتدا میباشد که دلیل آن را در ادامه گفته ایم.

Shooty Skies

تیراندازی بی امان و گریز از سیل گلوله هایی که دشمنان شلیک میکنند، کار اصلی شما در "Shooty Skies" بوده که در این میان باید سکه های پراکنده در آسمان را نیز جمع آوری کنید. تنوع دشمنان در این بازی اندرویدی زیاد است و هرکدام دارای قابلیت های مختلفی هستند که باید راه مقابله با آنها را بیابید. خوشبختانه تیراندازی به صورت خودکار انجام میپذیرد و تنها باید هواپیما را کنترل نمایید تا به اشیای مهاجم و گلوله آنها برخورد نکند. برای اینکه این روند تکراری و کسل کننده نشود، بعضی مواقع یک دشمن قدرتمند (غول) ظاهر میگردد و چالش جدیدی را در پیش پای شما قرار میدهد.

حتما میپرسید که هدف از این جنگ هوایی و قتل عام اشیای مهاجم چیست که در جواب باید بگوییم، امتیازآوری در بازی فوق به شما کمک میکند تا بتوانید از سایر کاراکترهای خلبان و همچنین اسلحه هایی با قابلیت های متفاوت استفاده و در نتیجه از بازی بیشتر لذت ببرید. در "Shooty Skies" ده ها کاراکتر جالب وجود دارد که شرط رسیدن به آنها، جمع آوری تعداد سکه مشخص برای آزاد کردن هر کدام میباشد. همچنین میتوانید در ازای پرداخت سکه و یا رسیدن به گاو صندوق پس از طی مسافت های معین، انواع مختلف اسلحه را بر روی هواپیما نصب کنید. بد نیست بدانید که هر کدام از این خلبان های مکعبی با هواپیما و در آسمان مخصوص خود، به پرواز درمی آیند.

Shooty Skies

در طی روند بازی و هنگامی که مشغول نابودکردن دشمنان هستید، جعبه هایی حاوی تجهیزات کمکی یا جوایز دیگری مانند سکه ظاهر میشوند که اگر میخواهید در برابر هجوم بی وقفه دشمنان دوام بیاورید، باید آنها را بخورید. نتیجه دوام آوردن شما در "Shooty Skies" رسیدن به غول آخر هر سطح میباشد که جنگیدن با آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اگر موفق به شکست دادن این دشمن نیرومند شوید، امتیاز و تعداد سکه زیادی به دست می آورید و همین موضوع انگیزه خوبی برای ماندن و ادامه دادن به شمار می آید!

مورد دیگری برای توضیح باقی نمانده و به نظر میرسد که تا همینجا، هیجان لازم برای انجام این بازی اندرویدی در رگ های شما جریان پیدا کرده است. پس خلبان خود را انتخاب کنید و با هواپیمای مجهز خود به جنگ اشیای پرنده بروید.

 

صحنه هایی از بازی اندرویدی Shooty Skies

اینها را هم بخوانید