Smash Bandits

معرفی Smash Bandits : تعقیب و گریز مرگبار در خیابان های شهر

زد و خورد پلیس با تبهکاران در اشکال مختلف، همواره موضوع پر طرفداری برای تولید فیلم های سینمایی بوده است. این موضوع به زودی جای خود را در بازی های رایانه ای نیز باز کرد و برخی از عناوینی که با این گیم پلی تولید شدند، به شهرت بسیار زیادی در بین مخاطبان دست یافتند. این روزها تلفن همراه، پر استفاده ترین دستگاه برای اجرای انواع مختلف بازی در سبک های متفاوت بوده که سبک محبوب مسابقه و سرعت نیز یکی از آنها میباشد.

در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن معرفی بازی اندرویدی "Smash Bandits"، هیجان یک تعقیب و گریز هالیوودی را به رگ های شما تزریق کنیم!

Smash Bandits

بعد از اینکه حدود 200 مگابایت دیتای مورد نیاز بازی فوق را دانلود کردید، بلافاصله آموزش شما شروع میگردد تا به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید. کنترل اتومبیل در "Smash Bandits" چندان سخت نبوده و تنها با یک انگشت میتوانید این کار را انجام دهیدکه شامل هدایت به چپ و راست یا اشاره بر روی ماشین پلیس برای انهدام آن میشود. با دنبال کردن راهنما، به خوبی همه این موارد را فرا میگیرید و نیازی به توضیح بیشتر نیست.

Smash Bandits

امتیازدهی در این بازی اندرویدی، بر اساس میزان خرابی که به بار می آورید صورت میگیرد. در محیط بازی برخی از عناصر با علامت آبی مشخص شده اند که با برخورد به آنها امتیاز کسب میکنید و در عین حال باید از اصابت به موانع قرمز رنگ بپرهیزید. در "Smash Bandits" چک پوینت هایی نیز وجود دارند که برای رسیدن به آنها میبایست جهت نمای آبی رنگ را دنبال نمایید و با رسیدن به هر نقطه، امتیازهای شما دارای ضریب بیشتر میگردد.

گیم پلی بازی فوق پر از صحنه های اکشن و زد و خوردهای جانانه است که به لطف گرافیک بسیار خوب و انیمیشن های زیبا، کاربر را به یاد فیلم های هالیوودی می اندازد. موزیک پر انرژی و افکت های صوتی نزدیک به واقعیت نیز به افزایش هیجان در "Smash Bandits" کمک کرده اند. بد نیست بدانید که هنگام تعقیب و گریز در این بازی میتوانید با تانک، ماشین پلیس و یا حتی قایق تندرو برانید و از دست قانون بگریزید!

Smash Bandits

در این بازی اندرویدی 15 مدل اتومبیل وجود دارد که با امتیازهای بدست آمده میتوانید قفل آنها را باز کرده و از سواری با آنها لذت ببرید. علاوه بر این امکان ارتقای سرعت، قدرت برخورد و دقت کنترل ماشین ها پیش بینی شده است تا در مراحل سخت تر بتوانید مسافت بیشتری را دوام بیاورید. نکته دیگری که باید در "Smash Bandits" به آن اشاره کنیم، وجود دو حالت تعقیب و گریز و مسابقه ای میباشد که در صفحه قبل از شروع بازی قابل انتخاب هستند.

برای اینکه گیم پلی بازی فوق جذاب تر گردد، در هر مرحله ماموریت هایی به شما سپرده میشود که با انجام موفقیت آمیز آنها به دستاوردهای مختلفی میرسید. این دستاوردها در سیستم Google Play Games ذخیره میگردند و بدین ترتیب حالت رقابتی بین کاربران ایجاد خواهد شد. باید توجه داشته باشید که برای هر بار انجام بازی "Smash Bandits"، مقداری امتیاز کسر میشود و به همین دلیل باید تلاش بیشتری در امتیازآوری از خود نشان دهید. خوشبختانه امکان خرید درون برنامه ای با ریال در بازی فوق فراهم شده و جای نگرانی از بابت ارتقای ماشین ها یا جبران امتیازات نیست.

Smash Bandits

حال که پذیرفته اید یک قانون شکن باشید و با رانندگی دیوانه وار به شهر خسارت بزنید، فکر میکنید چقدر میتوانید از دست پلیس ها بگریزید؟ سوار اتومبیل مورد علاقه خود در "Smash Bandits" شوید و این موضوع را محک بزنید.

 

صحنه هایی از بازی Smash Bandits

اینها را هم بخوانید