موسس آتاری به مارکت بازی های موبایل وارد می شود

موسس آتاری به مارکت بازی های موبایل وارد می شود

بازی های موبایل کسب و کار بزرگی بوده و از پتانسیل تولید درآمد انبوهی برخوردارند، اکثر مردم ترجیح می دهند تا بازی ها را بر روی موبایل خود انجام دهند و این دستگاه های کوچک نسبت به سایر پلتفرم ها محبوبیت و کاربرد بیشتری داشته و کاربران به راحتی زمان زیادی از اوقات فراغت خود را صرف انجام بازی های گوناگون بر روی موبایل می گردانند. در طول چندین سال اخیر بازی های موبایل به یک صنعت بزرگ رشد یافته و تمامی ناشران و کمپانی های بازی سازی نام آشنا پا در این عرصه نهاده اند. تلاش سالیانه در توسعه بازی های کنسول و کامپیوتری منبع موفقیت امروزی بازی ها قلمداد می شود.

blog_18114_1

یکی از سیستم هایی که زاینده این صنعت بود آتاری است، نامی که پیش از ظهور بازی های موبایل برای هر بازیکنی آشنایی داشت. البته آتاری نخستین سیستم بازی نمی باشد، اما این سیستم شناخت و شهرت جهانی یافته است. هم اکنون بنیان گذار آتاری، نولان باشنل به کسب و کار بازی های موبایل وارد می شود و به مشارکت با یک استودیوی بازی سازی کوچک آمستردامی به نام Spil Games می پردازد. مبنی بر بیانات، باشنل در فرآیند توسعه بازی و انتشار آن همکاری خواهد کرد و این شرایط یک چالش واقعی را پیش روی بازیکنان موبایل قرار خواهد داد.

مبنی بر جزئیات دریافتی، باشنل مجموعا بر روی سه بازی موبایل به فعالیت خواهد پرداخت، اما خود باشنل بیان داشته که احتمال دارد این سه بازی به پنج یا حتی هشت بازی نیز گسترش یابد، انتظار می رود که نخستین عنوان بازی، پلتفرم موبایل را در اوایل سال 2017 دگرگون سازد.

متاسفانه جزئیات دیگری از این بازی های موبایل و پلتفرم های پشتیبان در دست نیست و گمان می رود که اطلاعات در این باره تنها با نزدیک شدن به انتشار نهایی بازی به صورت عمومی انتشار یابند. با این اوصاف احتمال بسیار زیادی دارد که این سه بازی دارای هر دو نسخه اندروید و آی او اس باشند، چرا که این دو پلتفرم محبوبیت زیادی در بین کاربران داشته و تقاضا برای آنها بسیار زیاد و چشم گیر می باشد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید