اپلیکیشن مونوگرام

مونوگرام و امکانات پیشرفته برای پیام رسانینسخه 3.18.0

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی مونوگرام از بازار سازنده : محمد سعیدی

پیام رسان محبوب تلگرام دارای نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز نیز هست که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند. اپلیکیشن مونوگرام یکی از همین پیام رسان ها میباشد که در ادامه با قابلیت های آن بیشتر آشنا خواهید شد. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. اپلیکیشن مونوگرام  از آنجا که شما اپلیکیشن تلگرام و نحوه کار کردن با آن را به خوبی میشناسید، ما در این مطلب به ذکر امکانات مهم و کاربردی برنامه فوق بسنده میکنیم. این امکانات عبارتند از: تفکیک پیام ها در زبانه های مختلف : در مونوگرام تمام چت های شما به صورت تفکیک شده در زبانه های مختلف از جمله گروه ها، سوپرگروه ها، کانال ها، ربات ها و غیره قرار گرفته اند. این تفکیک سازی باعث میشود تا چت های موردنظر خود را سریعتر بیابید. افزودن به علاقه مندی ها : هر کدام از گفتگوها که بیشتر به آن نیاز دارید را با استفاده از این قابلیت میتوانید به زبانه برگزیده ها اضافه کنید. حالت روح : با فعال کردن این گزینه که دکمه در سربرگ قرار گرفته، وقتی پیام های دیگران را میخوانید آنها متوجه نخواهند شد! بازدیدهای پروفایل من : این گزینه در منوی کناری قرار گرفته و تعداد بازدید از پروفایل شما در روز را نشان میدهد. آیدی یاب : به کمک این ابزار میتوانید کانال ها یا اشخاص موردنظر خود را از طریق آیدی تلگرام آنها بیابید. جارو برقی : گزینه ای برای حذف راحت انواع فایل هایی که با این اپلیکیشن اندرویدی دریافت کرده اید. پاسخگوی خودکار : اگر این قابلیت فعال باشد، وقتی در دسترس نیستید پیام پیش فرض در پاسخ به مخاطبان ارسال میگردد. پوسته ها : در این بخش میتوانید رنگبندی محیط برنامه را به دلخواه خود تغییر دهید.   اپلیکیشن مونوگرام  امکاناتی برای پیام رسانی بهتر وظیفه اصلی مونوگرام، پیام رسانی است و به همین دلیل باید قابلیت های لازم برای این کار را داشته باشد. در اپلیکیشن فوق امکانات زیر برای پیام رسانی بهتر پیش بینی شده است:

  • فروارد چندگانه پیام ها به چند مخاطب بطور همزمان
  • فروارد پیشرفته با قابلیت ویرایش پیام قبل از ارسال
  • فروارد بدون نقل قول پیام ها و عدم نمایش نام فرستنده
  • ارسال صدا با امکان تغییر در حالت آن
با لمس هر پیام در گفتگوها، منویی باز میشود که گزینه های نام برده در آن قرار دارند.   تنظیمات مونوگرام حال که با امکانات جالب این برنامه اندرویدی آشنا شدید، بد نیست گزینه های موجود در بخش تنظیمات آن را هم نام ببریم:
  • فعال یا غیرفعال کردن حالت روح
  • مخفی کردن وضعیت درحال تایپ از دید بقیه
  • ارسال تیک دوم
  • عدم نمایش زبانه های تفکیک پیام
  • تغییر فونت
  • تعیین متن دلخواه برای پاسخگویی خودکار
  اپلیکیشن مونوگرام  آنچه لازم بود را درباره مونوگرام توضیح دادیم و مورد دیگری باقی نمی ماند. باید گفت که این پیام رسان نسبت به نسخه اصلی خود یعنی تلگرام، کارایی بیشتری دارد. در عین حال خیالتان از بابت امنیت آن نیز راحت باشد چون تحت مجوزهای لازم تولید شده است. وجود قابلیت های مفید در این اپلیکیشن و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، سبب شده تا بیش از 20000 کاربر آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند.   قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • رابط کاربری روان و قالب گرافیکی زیبا
  • امکانات جانبی مفید
  • عملکرد صحیح در اجرای وظایف
نقاط ضعف برنامه
  • عدم دقت در پیاده سازی برخی از امکانات
  اپلیکیشن مونوگرامپیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه در تست های به عمل آمده از مونوگرام به غیر از موارد جزئی، مشکل خاصی در آن مشاهده نشد و همانطور که گفتیم امکانات آن نیز کافی به نظر میرسند. البته برنامه های مشابه در این زمینه بسیار زیاد هستند و برخی از آنها قابلیت های بیشتری دارند. امیدواریم تولیدکنندگان این اپلیکیشن اندرویدی با ایده پردازی های بیشتر، کارایی آن را در نسخه های بعدی افزایش دهند.  

مونوگرام

مونوگرام و امکانات پیشرفته برای پیام رسانی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    محمد 1
    سرخود اپلیکیشن دانلود و درخواست نصب میکنه که خوشبختانه دسترسی نصب ندادم بهش

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    Mnsur 5
    براي سيستم عامل iso هم هست؟!

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    مصطفی 5
    حقیقت هنوز نصب نشده

    به این نظر پاسخ دهید
اپلیکیشن مونوگرام