نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهاننسخه 1.3

3.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ورزشی
  • قیمت : ۱۰۰۰ تومان
  • حجم : 9.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان از بازار سازنده : موسی اکبری

ورزش شاخه های بسیاری دارد که هر فرد برحسب علاقه خود به یکی از این شاخه ها روی می آورد. گذشته از تمایل شخصی افراد، باید از جنبه سرگرمی نیز به برخی از رشته های ورزشی نگاه کنیم. برای مثال، کوهنوردی ورزش مفرحی است که بسیاری از اقشار مردم به انجام آن میپردازند. در این میان، برخی از افراد هستند که کوهنوردی را به صورت حرفه ای دنبال میکنند. اگر شما نیز از علاقه مندان به این ورزش و صعود از کوه هستید و همچنین نیاز به اطلاعاتی در این باره دارید، ما را در معرفی، نقد و بررسی برنامه اندرویدی "نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان" همراهی کنید. نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان

رابط کاربری:

در طراحی قالب گرافیکی این برنامه، خلاقیت به چشم میخورد و سعی شده تا ظاهر زیبایی برای آن ایجاد گردد. از جمله نقاط قوتی که باید برای این اپلیکیشن اندرویدی نام ببریم، میتوانیم به فونت مناسب و خوانا، رنگبندی هماهنگ، چیدمان مرتب فهرست ها و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی اشاره کنیم.

بزرگترین نقصی که در "نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان" وجود دارد، تمام صفحه شدن برنامه میباشد و این موضوع دسترسی کاربران به قسمت هشدارهای تلفن همراه را تحت تاثیر قرار میدهد. همچنین انتظار میرفت با به کارگیری رنگ های زنده در محیط برنامه، ظاهر جذاب تری به وجود آید و تنظیماتی نیز برای بزرگنمایی فونت در دسترس باشد.

در اپلیکیشن فوق، سرعت دسترسی به بخش های مختلف مناسب بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت و بدون دردسر میباشد. درواقع عدم وجود امکانات مختلفی و سادگی عملکرد برنامه، دلیل اصلی پیدایش این ویژگی ها بوده است.

 از نظر  AppReview، امتیاز 3.5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد. نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان

کاربرد:

تنها امتیاز این بخش، متعلق به محتوای این برنامه اندرویدی خواهد بود. دانستنی های ورزش کوهنوردی، در 6 بخش کلی تقسیم بندی شده اند که هر کدام از این بخش ها دارای زیر مجموعه هایی نیز هست. هرچند توضیحات مربوط به هر عنوان، کامل و مفید است اما باید گفت بیشتر برای مبتدیان مناسب میباشد و امیدواریم در آینده، "نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران وجهان" از لحاظ محتوایی غنی تر شده تا دیگر جای بحثی باقی نماند!

برنامه فوق هیچگونه امکانات جانبی در خود ندارد و این موضوع ضعف بزرگی برای آن محسوب میشود. شاید مطالعه متن نیاز به قابلیت های خاصی نداشته باشد اما به هر حال امکاناتی نظیر ابزار جستجو، انتخاب و کپی برداری متن، به اشتراک گذاری مطالب و حتی افزودن به علاقه مندی ها، میتواند به عنوان ابزارهای کاربردی توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. امتیاز AppReview به این بخش، 2.5 از 5 است. نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان

قیمت: تولیدکنندگان این اپلیکیشن اندرویدی، قیمت منصفانه ای برای آن درنظر گرفته اند. با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی علاقه مندان بسیاری دارد، این قیمت میتواند باعث استقبال خوبی از "نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان" شود. به همین دلیل AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نخستین دانشنامه کوهنوردی ایران و جهان