نرمش های اصلاحی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن نرمش های اصلاحینسخه 1.2.1

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ورزشی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 9.3 مگابایت
دریافت برنامه/بازی نرمش های اصلاحی از بازار سازنده : موبایل رضوی

بهترین راه برای بدست آوردن سلامتی و نشاط، ورزش کردن است. توصیه پزشکان به انجام حرکات ورزشی، به منظور بهبود برخی از بیماری های عضلانی، دلیل قانع کننده ای برای اثبات این موضوع میباشد. حال باید به دنبال راهی برای آموختن نحوه صحیح ورزش کردن باشیم چون بدون آگاهی کافی، ممکن است حتی به خود آسیب هم برسانیم! برنامه اندرویدی "نرمش های اصلاحی"، به شما کمک میکند تا به صورت استاندارد ورزش کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن همراه ما باشید. نرمش های اصلاحی

رابط کاربری:

از لحاظ گرافیکی، نقاط قوتی مانند چیدمان مرتب فهرست ها، فونت مناسب، آیکون های زیبا و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی را میتوانیم برای این اپلیکیشن اندرویدی نام ببریم. در کل، "نرمش های اصلاحی" از ظاهر زنده و کاربر پسندی بهره میبرد اما بهتر بود تنوع رنگ های استفاده شده در آن، کمتر باشد.

به کارگیری بیش از حد رنگ های مختلف، تناسب قالب گرافیکی برنامه را کمی تحت تاثیر قرار داده و محیط آن را شلوغ جلوه میدهد. همچنین استفاده از این رنگ ها به عنوان پس زمینه صفحات، شاید در وهله اول برنامه را از حالت یکنواختی بیرون آورد اما باید درنظر داشت برخی از آنها مناسب این کار نیستند و دید نامناسبی ایجاد میکنند.

انیمیشن هایی که در هنگام جابجایی بین قسمت های مختلف این برنامه اجرا میشود، به جذابیت آن کمک کرده است هر چند در اینجا نیز شاهد زیاده روی در استفاده از آنها هستیم.

در مورد سرعت دسترسی به بخش های گوناگون اپلیکیشن فوق باید عرض کنیم که استانداردهای لازم به عمل آمده و کاربران میتوانند بدون کمترین پیچیدگی از "نرمش های اصلاحی" استفاده کنند. تکنیک نمایش حرکات ورزشی به صورت اسلاید شو، از جمله نکاتی است که باید امتیاز مثبتی را برای آن درنظر گرفت. جمع بندی نهایی AppReview از موارد ذکر شده، امتیاز 3.5 از 5 را برای این بخش در پی دارد. نرمش های اصلاحی

کاربرد:

کامل بودن اطلاعات این برنامه اندرویدی، بزرگترین نقطه قوت آن محسوب میشود. مطالب موجود در این اپلیکیشن، میتواند برای عموم افراد مفید باشد و این موضوع نکته مثبتی برای "نرمش های اصلاحی" به شمار می آید.

قسمت های 15 گانه برنامه فوق، شامل 5 بخش نرمش برای اصلاح عارضه های شایع عضلانی، 6 بخش تمرین های تخصصی، 3 بخش نرمش های عمومی، 1 بخش نرمش های تخصصی و در نهایت 1 بخش درمورد دانستنیهای سلامتی میشود.

هر کدام از عناوین بالا دارای زیر فهرست هایی نیز هستند که نام بردن همه آنها در این مطلب نمیگنجد. فقط به ذکر این نکته بسنده میکنیم که اطلاعات جامعی برای هر بخش درنظر گرفته شده و مطالعه کامل آنها، میتواند کمک شایانی به سلامتی شما کند.

در "نرمش های اصلاحی" هیچگونه امکانات جانبی به چشم نمیخورد که ساده ترین آنها میتوانست به اشتراک گذاری متن و یا تشخیص عناوین مطالعه شده از بقیه باشد. البته این کمبودها چیزی از ارزش واقعی این اپلیکیشن اندرویدی کم نمیکند.

یکی از قابلیت های سودمند "نرمش های اصلاحی"، محاسبه BMI (شاخص توده بدن) میباشد که از فهرست اصلی برنامه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. نحوه کار به این صورت است که با وارد کردن قد و وزن و سپس لمس دکمه محاسبه، عددی به نمایش درمی آید که میبایست برای آگاهی از وضعیت جسمی خود، آن را با جدول نشان داده شده مقایسه کنید.

اگر درمورد BMI اطلاعات کافی ندارید، میتوانید از قسمت "دانستنی های سلامت" در همین برنامه به عنوان راهنما استفاده نمایید. با توجه به موارد اشاره شده، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. نرمش های اصلاحی

قیمت: اپلیکیشن فوق رایگان است و بدون تردید، دریافت آن خالی از لطف نیست. چه چیز از این بهتر که یک راهنمای ورزشی خوب در تلفن همراه داشته باشیم و با عمل به نکات ذکر شده در آن همواره سلامت و تندرست بمانیم. امتیاز AppReview به این بخش 5 از 5 است.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نرمش های اصلاحی