نسخه جدید تلگرام مجهز به قابلیت ساخت گیف، ماسک های سلفی و ابزارهای پیشرفته برای ویرایش تصاویر شد

نسخه جدید تلگرام مجهز به قابلیت ساخت گیف، ماسک های سلفی و ابزارهای پیشرفته برای ویرایش تصاویر شد

استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان محبوبیت زیادی بین کاربران موبایل دارد و یکی از پرطرفدارترین گزینه ها اپلیکیشن تلگرام می باشد، این اپلیکیشن توانسته با ارائه قابلیت های جدید و منحصر به فرد کاربران بیشماری را مجذوب خود کند و به طور مستمر در حال آپدیت کردن اپلیکیشن و افزودن قابلیت های جدید می باشد.

ویرایش و به اشتراک گذاری عکس از جمله امکانات پرکاربرد در بین کاربران تلقی می شوند، از این رو کاربران انتظار دارند گزینه های متعددی را برای انجام هرچه بهتر این کار در اختیار داشته باشند. با در نظر گرفتن این شرایط، تلگرام در جدیدترین آپدیت اپلیکیشن خود ویرایشگر عکس جدید 2.0 را به اپلیکیشن خود آورد، این ویرایشگر کاربران را مجهز به ماسک های سلفی، قابلیت ساخت گیف، استیکرهای جدید، نوشتن متن بر روی عکس و نقاشی بر روی عکس ها می کند.

هم اکنون کاربران تلگرام قادر به ساخت تصاویر گیف هستند، ترتیب کار به این صورت است که باید با استفاده از اپلیکیشن یک ویدیو ضبط کنید و با زدن دکمه Mute آن را به یک گیف تبدیل نمایید، پس از این کار می توانید این گیف را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. این انیمیشن های ساخته شده در بخش GIF ذخیره می شوند و بدین ترتیب کاربران می توانند این انیمیشن ها را برای واکنش به هر چیزی مورد استفاده قرار دهند.blog_23433_1

ما ویرایشگر عکس را در این نسخه ارتقا داده و مجهز به امکانات سرگرم کننده ای نموده ایم، هم اکنون می توانید نقاشی ها، ماسک ها، استیکرها و متون موردنظر خود را به عکس ها اضافه نمایید.

در نسخه آپدیت شده از تلگرام کاربران قادر به گزینش یک ماسک سلفی برای عکس های خود هستند، این قابلیت شباهت زیادی به اسنپ چت دارد و به طور خودکار در مکان مناسب از صورت شما قرار می گیرد، اپلیکیشن در این نسخه مجهز به قابلیت تشخیص چهره ها در تصاویر شده و از متادیتاهای ماسک برای یافتن مناسب ترین نقطه از صورت برای جایگذاری ماسک موردنظر استفاده می کند. سایر ابزارهای ویرایش عکس شامل قابلیت افزودن متن و نقاشی به عکس ها می باشد.

امروزه استفاده از استیکر یکی از روش های رایج برای بیان احساسات در چت ها شده است، از این رو در این نسخه از تلگرام شاهد زبانه جدیدی تحت عنوان استیکرهای داغ هستیم که تمامی استیکرهای جدید را یک جا جمع کرده و کاربران به راحتی می توانند این استیکرها را به مجموعه استیکرهای خود اضافه کنند.

http://www.fonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید