اندروید 8.0

نسخه 8.0 اندروید با طعم بیسکویت های Oreo رونمایی شد

کمپانی گوگل، رسما به رونمایی از نسخه جدید اندروید پرداخت و در رویداد ویژه ای که همزمان با خورشیدگرفتگی در آمریکا به وقوع پیوست، از مجسمه این نسخه از اندروید پرده برداشت.

مطابق با روال همیشگی، گوگل نام یک شیرینی را برای نسخه جدید اندروید انتخاب کرد و این بار قرعه به نام بیسکویت های خوشمزه Oreo افتاده است. این در حالی است که اسامی Oragina و Octopus در این رقابت برای اختصاص نام نسخه 8.0 اندروید به خود ناکام ماندند.

 

گوگل جزئیات کامل مربوط به این نسخه اندروید را از طریق AOSP در اختیار افراد علاقه مند قرار داد و بیان کرد که این آپدیت جدید به زودی برای گوشی های پیکسل و نکسوز عرضه خواهد شد و گوشی های پیکسل، پیکسل XL، نکسوز 6P و نکسوز 5X این نسخه جدید از اندروید را دریافت خواهند کرد.

آن دسته از گوشی هایی که در برنامه پیش نمایشی توسعه دهندگان شرکت داشتند نیز در زمان مقرر این آپدیت را دریافت میکنند.

نسخه 8.0 اندروید رونمایی شد

 

اندروید Oreo بسیاری از قابلیت هایی را که در نسخه های پیش نمایشی به تایید رسیده بودند، در خود جای داده که حالت تصویر در تصویر یکی از آنهاست و نوع دیگری از حالت چند پنجره ای میباشد.

نوتیفیکیشن های این نسخه از اندروید نیز پیشرفته تر از قبل شده اند و دسترسی و پاسخ گویی به آنها ساده تر از گذشته شده است.

انتشار اندروید Oreo

 

بهره گیری از Google Play Protect موجب بهبود و قوی تر شدن امنیت سیستم عامل شده است و برخی بهبودهای پشت پرده دیگر نیز عملکرد و عمر باتری را ارتقا داده اند. supersonic speed قابلیت دیگری از اندروید Oreo است که تاثیر چشمگیری در سرعت انجام عملیات دارد.

 

https://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید