همکاری گوگل و توییتر در جهت نمایش مقالات به صورت سریع

همکاری گوگل و توییتر در جهت نمایش مقالات به صورت سریع

با استناد بر آخرین گزارشات دریافتی، دو شرکت بزرگ گوگل و توییتر قصد همکاری به منظور نمایش فوری مقالات بر روی اسمارت فون های کاربران را دارند. گمان می رود که این سرویس در اوایل پاییز در دسترس گروهی از ناشران قرار گیرد. هدف بنیادی این کار سهولت بخشیدن به توزیع محتوا در گوشی های موبایل کاربران است. نحوه کار چیزی مشابه کاری است که فیسبوک، اسنپ چت و اپل در حال انجام آن هستند، اما با کمی تغییر. مفهوم پشت پرده این ایده چنین شرح داده شده است:

بنا بر اظهارات چندین منبع، ایده این کار نمایش کل مقاله به کاربران توییتر و گوگل است، صفحه سریعا به نمایش در می آید و نیازی به انتظار برای خواندن مقاله نیست.
جای شکی نیست که گوگل و توییتر قصد دارند سرویس خود را متفاوت و منحصر به فرد بسازند، در حالی که سایر سرویس ها قصد میزبانی محتویات ناشران را دارند، پلف فرم گوگل و توییتر چنین کاری را صورت نمی دهند.
تفاوت دیگر بین برنامه مشترک گوگل و توییتر و سایر پروژه های نشر موبایل از این دست، به عدم میزبانی محتویات ناشران توسط این دو پلت فرم باز می گردد. در عوض آنها به نمایش صفحات وب کش شده از وب سایت های ناشران خواهند پرداخت.
این دو شرکت پرطرفدار قصد دارند کدهای منبع این پروژه را در دسترس عموم قرار دهند، چرا که آنها امیدوارند تا این کار موجب پذیرش تکنولوژی توسط شرکت های متعدد و متقاعد کردن آنها گردد.   http://www.androidcentral.com برگرفته از  

اینها را هم بخوانید