هواوی از برنامه های خود برای پیشرفت های آینده می گوید

هواوی از برنامه های خود برای پیشرفت های آینده می گوید

کمپانی هواوی در رده سازندگان موفق اسمارت فون ها جای گرفته و این محبوبیت شرکت نه تنها به چین بلکه به سراسر جهان مربوط می شود. در طول سال جاری این کمپانی به رونمایی محصولات جالب توجهی پرداخت که تجهیزات داخلی و طراحی های صنعتی و متریال های ساخت را نیز شامل می شوند. ظاهر و کیفیت ساخت ساعت کمپانی همه را به شگفتی وا داشت، پیکربندی این ساعت از یک بدنه فلزی و ضدزنگ و شیشه ای کبودرنگ شکل گرفته اند. لاین آپ p8 شامل یک طراحی آلومینیومی است و کمپانی تمرکز خود را بر روی دوربین ها گذاشته است. گوشی Mate S شرکت نیز دارای صفحه نمایش حساس به فشار است و هواوی لقب نخستین کمپانی چینی برای ساخت گوشی نکسوز برای گوگل را نیز به یدک می کشد. اخیرا کمپانی به معرفی فبلت Mate 8 پرداخته که به نوعی در ادامه یکی از گوشی های موفق سال اخیر ساخته شده است.

blog_15101_1

کمپانی هواوی دلیل کسب رتبه سوم در بازار جهانی اسمارت فون ها را به بحث گذاشت. در سال اخیر 7 میلیون واحد از گوشی Ascend Mate 7 در سراسر دنیا به فروش رسید و آنها انتظار دارند که گوشی Mate 8 آمار فروش 10 میلیونی را در سال جاری از آن خود کند، چرا که دارای تجهیزات داخلی قدرتمند شامل پردازنده Kirin 950 ساخت HiSilicon می باشد. آنها قصد دارند که 100 میلیون گوشی را به فروش برسانند و ظاهرا از بابت چنین موفقیتی مطمئن نیز به نظر می رسند.

در حال حاضر این کمپانی از نظر فروش محصولات خود در چین از شیائومی و حتی کمپانی محبوب سامسونگ نیز سبقت گرفته است. هواوی امسال 60.9% رشد را در محموله های خود به ثبت رساند در حالی که سامسونگ 6.1% و اپل 22.2% رشد را از آن خود نمودند. اما حتی با وجود این رشد، کمپانی های سامسونگ و اپل گوشی های بیشتری را نسبت به هواوی به فروش می رسانند که این رقم برای اپل دو برابر و برای سامسونگ حدود سه برابر هواوی است، لذا کمپانی در جستجوی راهی برای نزدیکی به آنهاست.

استراتژی آنها متکی به بازاریابی برند و تقویت کانال های خرده فروشی می باشد، آنها در حال تاسیس مغازه های خرده فروشی متعددی هستند و قصد دارند در سال آینده آنها را به مناطق بیشتری نیز گسترش دهند و این تعداد را به 1000 برسانند و حتی اقدام به تاسیس شعبه های جدیدی نیز بنمایند.

به نظر می رسد که کمپانی از بابت پیشی گرفتن میزان سود از Mate 8 نسبت به سامسونگ اطمینان کامل دارد. هواوی علاوه بر این بر روی بخش تحقیق و توسعه نیز در حال سرمایه گذاری است و بررسی هایِی را جهت استفاده از گرافن به انجام می رساند، اما انتظار نمی رود در آینده نزدیک شاهد در دسترس بودن این قابلیت به طور تجاری باشیم.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید