هولولنز مایکروسافت در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

هولولنز مایکروسافت در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

مایکروسافت نیز مانند بسیار از کمپانی های دیگر در حال فعالیت بر روی واقعیت مجازی است و به طور رسمی پیش سفارش کیت های توسعه هولولنز خود با قیمت 3000 دلار را اعلام کرده است.

HoloLens Development Edition مایکروسافت با قیمت 3000 دلار در دسترس است و اول از همه در ایالات متحده آمریکا و کانادا از 30 مارس به بعد به مشتریان عرضه خواهد شد، بدین ترتیب توسعه دهندگان قادر به ساخت تجارب تعاملی خود در زمینه واقعیت افزوده خواهند گشت.

blog_17111_1

برخلاف Oculus Rift که نیازمند یک کامپیوتر پر قدرت و مدرن برای اجرای اپلیکیشن واقعیت مجازی بود، هولولنز مایکروسافت یک دستگاه کامل است که به صورت نیتیو پردازش هولوگرافیک را میسر می سازد.

این دستگاه نیازمند دوربین، سیم و یا اتصال به کامپیوتر نیست. هولولنز قادر به درک جسچرها، حالت چشم و صدا نیز می باشد و بدین ترتیب کاربران را قادر به تعامل با سخت افزار از طریق روش های گوناگون می کند. هدست، برخی صداهای فضایی را نیز در بر گرفته و کاربران می توانند هولوگرام های اطراف آنها را به صورت 360 درجه مشاهده کنند.

blog_17111_2

مجموعه ای از اپلیکیشن ها نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد که از آن جمله می توان به مواردی مانند OneDrive ،Maps ،Remote Desktop ،People ،Movies & TV ،Groove Music و اپلیکیشن های Microsoft Office اشاره کرد.

http://en.zockme.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید